6 август 2012 г.

запечени праскови със сирене







 
Малко ще ви дам почивка от кейсиевите ми страсти,защото и без това сезона им приключи,но бъдете спокойни,ще ги отчета до една всички направени рецепти с тях,че иначе ще намерят другата година в трепетно очакване да дефилират.
Днешната  публикация е силно казано рецепта,а по-скоро намек за такава 
или една подсещанка,че е време да грилнете някоя друга праскова,
нали,Пепи? :))
С пълнеж от сиренце /най-често миризливо/ и с дебел шал от прошуто или бекон е най-често срещания варинат.
Аз обаче предпочитам да пренебрегна допълнителните месни екстри,а за сметка на това да заложа на едно страхотно, бих го нарекла десертно сирене,което е с ябълки и канела .
Само по себе си е много дъхаво ,леко сладни,без да е натрапчиво,перфектна компания на чаша бяло вино или розе,лично аз предпочитам второто.
Много вкусно се получава и запечено върху обелена праскова.






И щом сме на вълна праскови то непременно трябва да си покажа тазгодишния галет,по тази рецепта,но с нектарини.
Голяма любов са ми тези галети,но от мерак да опитам какво ли още не явно ще се вреждат в десерт-листата ни едва 1 път годишно.






Според моите предпочитания ми е трудно да определя грилованите праскови като предястие,просто защото не мога да си представя какво ще ми е ястието точно след тях.
Най-много ми се връзват направо за основно,а пък за финал - този галет.

36 коментара:

  1. оххх Роси, не знам на какво ти се връзват прасковите, но аз мога да си направя гала вечеря, 5 степенно меню и във всяко от едно до 5 да има праскови, запечени със сирене. Със или без бекон и прошуто. Как ме размечта, а бях тръгнала да си лягам. Ако сега имах праскова, бих сменила пътя до леглото с друг :))
    И аз обичам галети. И тези дни съм решила да правя, пък който иска да яде (ха-ха, колко категорично, нали? Но ще имам гости, та ще направя)
    Сега обаче прасковите ти ...... отивам да ги сънувам.
    Лека нощ, мила и хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пепи,тези праскови ми се връзват най-вече с този галет или с какъвто ще да е плодов десерт след тях,защото са ми напълно достатъчни като основно,пък и сиренцето си е предполагам достатъчно блажничко .
      Лошо правиш,че не ги превъзпита с този шоколад твоите хора,добре,че поне ще имаш гости,та покрай тях и теб да те огрее.На моите хора много им харесва този десерт,защото е хем плодов,хем хрупкав като бисквитка.Направи на твоите шоколадов галет,може да кандисат :).
      Хубав вторник,скъпа!

      Изтриване
    2. нали знаеш поговорката, Роси: Дърт турчин ходжа не става. :))
      С извиненията ми горните, но такава е приказката. По-скоро парче шоколад ще дъфчат, отколкото плодов сладкиш.
      Стискай ми палци да осъществя идеята за петък, че ако нещо сгафя знаеш ли колко бързо правя сладък сладам :) нищо, че е лято.
      Лека нощ, дружке мила :*

      Изтриване
    3. Стискам,стискам и ха дано !На галета баш няма какво да сгафиш,обаче май и сладък салам ще трябва да направиш,за да не гледат нацупено шокохолиците,че си ги оставила без десерт :) .
      Усмихната сряда,Пепи! :)

      Изтриване
  2. Така, така Роси! :)
    Нека ги сънува сега Пепи! Аз какво да кажа за оная нощ(и не само), с тез кайсии? Че и предупреждаваш за още, калпазанке такава :* Пускай вечер съблазните си, пък който не може да сънува, да не спи въобще, а? А и килограми имам да свалям, момичеее!!!
    Страхотни са ти десертите, Роси! Мен ме гложди само, какво е това сирене сега? Помислих си за Бри, но никак не ми изглежда да е то, а и онова на ядки се усеща. Домашно производство ще да е :)

    Спокойна, прохладна нощ и усмихнато утро!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирма,аз само вечер пускам,защото тогава имам време за оформяне на публикация и обичайно става в късна доба,тъкмо колкото да ви подплатя сънищата,ако все още обикаляте по блоговете по това време :).
      Това сирене не е домашно,купих го от Пикадили,на Метро видях,че го няма.Съдържа ябълки и канела и е с фантастичен аромат и вкус,скъпо е,но пък го продават нарязано на малки парчета,някъде около 5 лв. излиза едното.Има и с боровинки,сигурно също е много вкусно.Но стои по-твърдо от Бри и изобщо от меките сирена,трудно се реже,защото е трошливо и не се топи при печенето както е видно.
      Приятен вторник ти желая и благодаря за похвалите!

      Изтриване
  3. Роси, добре че чета рано сутринта!
    И без това трудно спя, а след тези праскови
    щеше да ми е още по-трудно!
    Чудесни рецепти и прекрасни снимки!
    Прегръдка и хубав вторник!

    ОтговорИзтриване
  4. Ох, Роси! Направо улучи моята вълна. Обожавам плодове със сирене! А галети как обичам! Чудесни са предложенията ти!
    Много усмихнат ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че ти допадат,Еми!
      Много усмихнат да бъде и за теб! :)

      Изтриване
  5. О, Лекс, знам каква вкусотия е този галет,
    защото миналата година приготвих точно такъв по твоя рецепта,
    само че тогава ти го беше направила със сини сливи.
    Относно грилованите плодове много ги обичам с редуциран балсамов оцет и сирене!
    Целувам те миличка и ти пожелавам един чудесен ден*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате,добре си се завърнала! :)
      Отилчно помня прасковения ти галет,беше фантастичен,а и на скоро пак го съзерцавах,защото видях,че имаш отделна страница за рецептите,които си приготвила под наше подстрекателство.
      Все още не съм опитвала или правила балсамова редукция,но предполагам придава страхотен баланс и вкус.
      Много целувки за теб и Анджи!

      Изтриване
  6. А така - от кайсии - на праскови! Роси, и галета и в комбинация със сиренцето са разкошни! Аз много обичам плодче със миризливо сиренце:):):)Чудесни рецепти за праскови предложи! А снимките - прелест! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Канди,мерси,много си мила!Прегръдки и от мен! :)

      Изтриване
  7. Роси,Роси !
    Пак вкусотии- чудесни праскови, чудесни, аз пекох кайсии със сирена, но не видяха медийна изява, да видим дали прасковите ще случат...А галета ти е превъзходен! По начина на сервиране и снимане се вижда с какво удоволствие си направила и двете изкушения!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е,аз кайсии доста вложих,но до печени със сиренце не стигна ред,хубава идея,наистина!Благодаря за комплиментите,Бети!

      Изтриване
  8. Галета е страшен Роси!
    А прсковките със сиренце....сладурчета!Красиви!
    Много апетитни снимки!Красиви и слънчеви!Той галета направо е като слънце!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,много ме хвалиш и радваш,Данче!
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  9. Какви си ги наредила пак, вкусотия до нея по-голяма вкусотия и после пак, ох всичко ми харесва, от всичко обичам!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. Много са красиви прасковките, Роси!
    Не знам дали ще ми хареса тази комбинация, но определено съм любопитна да ги опитам :)
    А галетът е приказен!
    Прегръдки и пожелания за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опитай,Ели,може пък да ти харесат така!Аз сурови плодове със сирене никога не ям,но запечени със сирена много ми харесват.
      Прегръдки имаш и ти от мен!

      Изтриване
  11. Роси, още съм на почивка:)просто малко се наситих:)
    Прегръщам те силно*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пожелавам ти тогава пълноценен завършек с още по-хубави емоции!И...до скоро!Прегръдки!:)

      Изтриване
  12. Роси, като заговори за гриловани праскови и прошуто ми се прияде...и с тия апетитните снимки, как да им устои човек?

    Виждам, че имаш много хубави рецепти и с тиквички ( предполгам и с патладжани имаш) и ще се радвам да се включиш към колекцията от рецепти: http://www.mycookingcreations.com/2012/07/e-il-tempo-di-zucchini-e-melanzane-la.html

    поздрави и ще се забравим, ако не организирате нещо скоро :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миме,наистина май е време,но чаках Танчето да каже кога и къде,че тя сега е най-трудна за организиране.Ще трябва да й напомня.
      А към тази твоя колекция имаш пълното ми съгласие да включиш и моите рецепти,аз имам отделен раздел за тиквички и патладжан,копирай линковете към каквото ти хареса.
      Поздрави и хубав август!

      Изтриване
  13. Роси, като видях заглавието веднага се зачудих що за чудо е това :) При мен прасковите са толкова любим плод, че почти винаги се консумират както майката природа ги е създала, но това десертно сиренце доста разпали въображението ми :)) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габи,аз понеже закусвам все плодове и вече малко или много са ми се увидели сурови,но така запечени са интересен вариант,а и разнообразен.
      Поддай се на въображението и да ти е сладко!Поздрави от мен!

      Изтриване
  14. Роси,време е за галет и у дома.Миналата година така и не направих ,но сега ще приготвя пак и отново по твоята рецепта.А запечените праскови така да ми се доядоха...
    Хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе,много се радвам,че споделяш рецептите ми и ти харесват,благодаря ти от сърце за доверието!
      Хубава и на теб! :)

      Изтриване
  15. Истинска наслада за сетивата си приготвила и поднесла, Роси! Прасковите в главна роля изглеждат перфектно! Прегръдки, мила! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за хубавите думи,Ева! Прегръдки и от мен и хубав ден! :)

      Изтриване
  16. Прекрасно предложение, Роси! Много леко, приятно, уханно и вкусно.

    Прегръдки, мила и лека нощ от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Вени!
      Много сърдечни поздрави и от мен на теб и семейството! :)

      Изтриване
  17. Нямам думи за тазгодишния галет - красив и много ароматен ще да е! И аз ги обичам тия сладкиши и все не ми остава време за тях, даже и веднъж годишно :-) Не знам какъв им е вкуса на грилованите прасковки, но с десертно вино за финал на вечерята, бих ги омела с удоволствие :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени,моите праскови са запечени на парти-грила,не са точно гриловани,но ти опитай все някак и дано ти харесат!Сърдечни поздрави! :)

      Изтриване