28 август 2012 г.

бисквити с шоколад и кокос





Преди да продължа с рецептата ще трябва да се отклоня с едно малко интро,за да кажа,че това е рецептата на онези бисквитки,които вчера толкова много ви ги е похвалила Мина .
Което,разбира се,много ме зарадва,и изобщо цялата публикация и всичко споделено много ме трогна!!!
Мина,благодаря ти,слънце!
За всичко!!!
Като започнем от взаимните симпатии,преминем към безкористната и пълноценна помощ при създаването на блога,през всичко доверено и лично споделено за толкова месеци назад във времето,без да сме се виждали реално...за срещата,за отношението,за подаръка, и за онзи невероятен чийз,който направи по нощите в моя чест и само и единствено за моя вкус,защото знаеш,че ми е любимия десерт.....,абе изобщо.....страхотна си !!!

  Та.....като тези бисквитки тук аз занесох на момчето й,защото той си ми е отдавнашен фен и не можех да не го зарадвам с нещо,поне малко,но направено от мен. :)
И тъй като все пак щеше да мине време докато го опита,а и да е нещо лесно за транспортиране,се спрях на тези "кукита" както той ги нарича :) .
Бях ги правила скоро,т.е. на снимките тук е първата им проба,и много ми бяха харесали,затова без колебание реших,че това ще занеса на моите другарчета.

А иначе идеята за тези бисквитки дойде от тук.
Разбира се, съблазнена от снимката и отдавнашното ми желание да направя кокосови бисквитки .Но тъй като авторката ползва готова кексова смес,аз взаимствах само идеята за кокос и шоколад,а тестото адаптирах от Златната книга.






Продукти:

350 гр. брашно
45 гр. кокосови стърготини
250 гр. масло
1 ч.ч. захар
2 яйца размер L
1 ч.л. бакпулвер
2 ванилии
100 гр. натурален шоколад,нарязан на малки кубчета или шоколадов дропс






Приготвяне:

В купа сложете захарта и леко омекналото масло.С миксера, с бъркалките за тесто, разбийте да се обединят.Добавете едно по едно яйцата и продължете разбиването.
Следват ванилиите,кокосовите стърготини,брашното и бакпулвера,и отново обединете сместа.Накрая сложете парченцата шоколад и разбъркайте с шпатула.
Сложете купата във фризера за 10 мин. да стегне сместа,след което с леко намокрени или намаслени длани оформяйте топченца от маслената смес и ги подреждайте шахматно на разстояние 4 см. върху тава покрита с пекарска хартия.





 
Изпечете на 165 гр.  докато ръбчетата станат златисти.
Дори отгоре бисквитите да са бели и меки,те при охлаждането веднага ще стегнат.
Аз по принцип ги обичам по-препечени,да хрупкат,а тези от кокоса са не само много ароматни и вкусни,но и с крехки,хрупкащи ръбчета.






Бисквитките,които направих за Мина са с около 1/2 ч.ч. брашно в повече,защото маслото ми беше много меко и го пое.Затова те станаха по-тумбести,а тези от снимката са по-разляти.
Но и в двата варианта са сполучливи,а аз съм много доволна,че се харесаха и на нея и семейството й ! 


И накрая искам да споделя с всички,които все пак са имали желание и търпение да изчетат и другото освен "продукти" и "приготвяне" , че именно тези срещи,тези контакти и съпътстващите ги положителни емоции и отношение на другите съмишленици в това хоби са най-ценното....поне за мен!
Те са смисъла да отделям ежедневно време чиниите и манджите ми да са обществено публикувани.
Затова се радвам на вашите коментари,радвам се,когато намерите време да ми напишете нещо,да покажете,че сте били тук и гледам и аз да ви отвърна със същото!
За моя кратък опит с блогването съм събрала не малко наблюдения и впечатления,та смятам,че то е взаимен процес,който изисква известни усилия като списващ,и известно уважение към другите като техен читател,нали?!
Щастлива съм,че успях да се запозная с Мина,човек,който е много важен за мен и този блог,с Мариета,а също  и с няколко дами-мои съгражданки,
изобщо всички  са невероятно мили и сърдечни!
Надявам се да имам възможността да се видя с още много от вас!



с 1/2 ч.ч. брашно повече

74 коментара:

  1. Ето Роси, като добро другарче веднага си казвам че прочетох цялата публикация с най-голямо удоволствие! Даже повече ми допадат именно такива рецепти, в които има история някаква. Харесва ми авторката да сподели емоциите, които са я провокирали да сътвори нещо вкусно или са съпътствали самото изпълнение. И честно казано, онези, чистите рецепти, само с продукти и изпълнение са ми дооооста скучни, дори и отлични.
    И искрено ти завиждам за изживяните емоции покрай срещата, защото знам колко е приятно да зарадваш някого, дори и с нещо мъничко. Понякога такива срещи се оказват фатални и създават приятелства за цял живот. Пожелавам ти още много подобни срещи, само със добри и стойностни хора!
    А бисквитките изглеждат много нежни и със сигурност ще ми харесат, щом има кокос в тях :) Прекрасни фотографии отново!
    Нежна нощ и весело утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Ирма,много хубаво пожелание,дано,дано....!
      И аз обичам в публикацията да има умерено количество от нещо споделено,не само суха рецепта или обратното-прекалено разтегнати локуми.
      Хубава сряда и на теб! :)

      Изтриване
    2. Направих ги, Роси! Чудни са! Даже почерпих с тях и бяха одобрени от едно мъниче, което е категорично доказателство за вкусът им! Благодаря още веднъж за рецептата! :*
      А горе, връзката ти към "онзи невероятен чийз" не работи. Искаше ми се да го погледна, ама...
      Поздрави сърдечни!

      Изтриване
    3. Вече можеш да погледнеш линковете,оправих ги,Ирма,и добре,че ми обърна внимание!
      Много се радвам,че си ги направила така бързо и че сте ги харесали,непременно ще се отбия при теб да ги видя!
      Слънчев и приятен четвъртък,мила!

      Изтриване
  2. Е, това е наистина знаменателна среща! Не бих отказала и някоя снимчица на вас двечките! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много точно казано,Линка,много очаквана среща бе това,и толкова имахме да се набърборим на бързи обороти,та забравихме да си направим снимка,а имах това намерение,ама....нищо,сл. път. :)
      Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  3. Роси, и аз бях от нетърпеливите да видя тези кукита, защото наскоро правих едни с кокос и не се получха добре, т.е. бяха вкусни, но стана една огромна бисквита с формата на тава;)
    Така че, тези са следващият ми опит. И много се радвам на вашата среща. Надявам се скоро ( ако размислиш за Джей Ло), да се срещна и аз с теб;))))
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Мъхче,сложи повече брашно,за да не ти се сливат :) бисквитките,а за Дж.Ло и без това така усилено ме атакуват,та малко ми трябва...с много хора бих се прегърнала в София,стига да имам достатъчно време и ти си една от тях със сигурност!
      Прегръдка и хубав ден! :)

      Изтриване
  4. Вкусни бисквитки-с кокос ги харесвам и аз.Ще чакам снимки сега-хайде покажи се и ти най-после да те видим де Росииии...Тези срещи наистина са приятни,с нови хора-емоция си е.
    Лека и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снимки няма,Живе,улисахме се и забравихме,а на теб ще пратя мои на мейла ти.
      Хубав ден ти пожелавам! :)

      Изтриване
  5. вх как ми се иска да се пресегна и да си взема :)
    Роси много се радвам на вашата среща и искрено да си кажа лекичко завидях!
    Супер сте момичета!
    Прегръдки и прекрасен утрешен ден

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миме,както винаги си много мила,мерси!
      Успешен и усмихнат ден и на теб! :)

      Изтриване
  6. Хрупкави, апетитни, ароматни - чудесно съчетание на шоколад и кокос!
    Приятна сряда!

    ОтговорИзтриване
  7. Роси, това със срещите е много хубаво и чакам с
    нашата организаторка, Пепи, да се съберем :)
    Бисквитките ти са чудесни, но мен винаги ме радвам
    мястото на което снимаш!
    Предполагам, че е хубав двор!
    Прегръдки, мила и хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани,най-хубавото са срещите и всичко споделено покрай тях!
      Да,на двора снимам понякога,а точно тези бисквити снимах толкова набързо,че никак не ми се получиха снимките,но надявам се поне да се добива добра визуална представа за бисквитите.
      Много прегръдки и за теб,Дани! :)

      Изтриване
  8. Прекрасни бисквитки, Роси! Отдавна си търся хубава рецепта и ще ги пробвам. Тази комбинация от кокос и шоколад много ще ни хареса. Хубав и усмихнат ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Емка,дано ти харесат!Много усмихнат ден и на теб! :)

      Изтриване
  9. Много приятно интро, Роси! Покрай това блогопространство успяваме да се запознаем с хора, с които няма как да се видим в реалния живот. Такива срещи наистина в даден момент могат да се окажат съкровени и важни. Бисквитките изглеждат много симпатични, ароматни и вкусни! Прекрасна сряда! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани,приятно е,че споделяш виждането ми по въпроса от същия ъгъл,защото хобито наистина може да събере хора не само със сходни интереси,но и сродни души!
      Прекрасна сряда и на теб! :)

      Изтриване
  10. Роси, чудесна и емоционална среща, а и не би могло да бъде друго, от всичко, което си споделила досега.НАистина е много приятно, човек да срещне ввиртуалин приятел и съмищленик.А бисквитките ти са страхотни, много харесвам кокосови и точно с този вид...
    Надявам се да можем да се видим този сезон във Варна...
    ПРегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз се надявам ,Бети,крайно време е....предстои среща,вероятно в края на семптември,след старта на учебната година.
      Прегръдки имаш и ти от мен!

      Изтриване
    2. Ами това е страхотно! Надявам се, да успея този път!

      Изтриване
  11. Нямах търпение да видя тези бисквитки :) а закъснявам; тук компанията вече се е почерпила.
    Роси, страхотно изглеждат, а щом са и със шоколад - още повече се издигат в очите ми, нали знаеш :)) Хубави са си снимките, на фона на зеленото - няма начин да не са.
    Много се радвам за срещата ви с Мина, за срещата ви с Мариета :) виж тук съм пропуснала, че сте се виждали. Хубаво е човек да се запознае и на живо с хората, които контактува виртуално.
    Хубав и слънчев ден, мила Роси!

    Дани, замислила съм. Но по съвсем егоистични причини, свързани с работното ми време, пак за тук си мисля.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо,с Ети се видяхме още миналия семптември,също изключително мила и симпатична дама,срещата мина неусетно.Аз към нея имам особен сантимент,защото сме родени в две съседни дати една след друга,зодийка сме си :) .
      Да видим с теб кога ще успеем,но...все ще е със сигурност!
      За шоколада,хехе,знам,знам,ако ги направиш,ще се издигнат не само в твоите очи,желаещи не липсват около теб,само не знам към кокоса как си разположена :)?
      Прекрасен ден,Пепинко!

      Изтриване
    2. и към него радушно :) Жул обожава Баунти, кокоски също, едни бисквитки зимата редовно правя на Йоли- с боровинки и кокос.
      Стой и се притеснявай, както казал Гарабед на Киркор :)))

      Изтриване
    3. Аха,този лаф ми го написа и за крема...значи ще яде Асан бисквитка :) ,чакам да зърна в отчетите....
      Да ти се оплача,онзи ден си купих боровинки от Била,наречени бяха за онези прословути мъфини на Юлка,като ги отворих у дома-повечето вече вкиснали :( ,ядосах се и ги изхвърлих .
      Дано намеря свежи,за да ги опитаме и ние.

      Изтриване
    4. повтарям се, казваш :)

      Лошо това с боровинките. Не стига, че не са стотинки, ами и вкиснати вътре :)
      Аз не сме яда купувам "зелена" стока от големите вериги, Роси, поне не и пакетирани, които не виждам. На пазара нямате ли боровинки? А онези мъфини с какъвто и плод да направиш -все са хубави; просто съчетанието и пропорциите на продуктите в тази рецепта са много добри.

      Изтриване
    5. На пазара не ми се ходи,че е трудно паркирането там,но аз съм упорита и днес пак взех боровинки от същото място,при това по-едри и съвсем свежи,така че ще става работата :)) .

      Изтриване
  12. Роси,напълни ми душата-със снимки,с прекрасна рецепта и още по-прекрасна история.Бях си създала впечатлението,че с Мина сте съученички и много близки приятелки.За първото не съм познала, но за второто дадохте и двете истинско доказателство.Като се замислих какво нещо е интернета...Да е жив и здрав Бил Гейтс и екипа му и не само той!!!...
    Много хубави все зелени кадри снимаш, пък и кукитата си записвам веднага,като ги гледам колко са бързи и сполучливи.
    Щом караш читателите ти да се питат коя си и да искат да те видят,значи си постигнала много!Бъди горда и радостна от това! Искрено ти желая успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче,много благодаря!Причината да го има този блог е Мина,но повечето вече отдавна знаят това.Симпатиите ни тръгнаха покрай взаимно опитани рецепти от моя и нейна страна,лични кореспонденции и така се започна дружбата ни.Под нейно упорито настояване и с нейна помощ и постоянни напътствия създадох това виртуално местенце,което за мен е най-вече място за срещи,комуникации,осмисляне на свободното време,създаване на хоби,което преди не съм имала и ми е липсвало нещо определено да ме увлича.
      Абсолютно съм далеч от мисълта,че в кулинарен,а още по-малко във фотографски аспект ще впечатля някого или с нещо,интернет буквално прелива от рецепти,снимки и клипове,та и с мен,и без мен хората гладни няма да останат :)) ,но си права,имам уважението на читателите и приятелите си тук,това ми е най-ценното и се старая да им отвръщам със същото!
      Защото на всеки му е приятно да бъде забелязан,оценен,да "чуе" хорското мнение за представеното от него.
      Ето,поприказвахме си и с теб така приятно...пожелавам ти слънчева и успешна сряда! :) И дано ти харесат кукитата :)) !

      Изтриване
  13. Не се съмнявам, че бисквитките са страхотни, радвам се, че виртуалната среща е прерастнала в реална. Хм, и аз бях останала с впечатление, че сте отколешни приятелки, пък то....Но това няма значение, важното е, че винаги и двете с всяка публикация изпращате слънце, обич и радост, намирате време за добра дума към всеки, а когато човек прави добро, когато мисли позитивно, само добро го стига, а лошото бяга! Пожелавам ви здраве и на двете и да споделяте хубави емоции с нас!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иглика,най-интересното е,че не сме отколешни приятелки,но си паснахме и се разбираме като такива,затова си останала с такива впечатления!
      Много ми е драго,че така ни усещаш и благодаря сърдечно!
      Всичко най-добро и на теб!

      Изтриване
  14. Привет и от мен,Еликсирче!:) Винаги с удоволствие посещавам блога ти,благодаря за чудесните рецепти, които ни предлагаш и прекрасните снимки, които ги съпътстват!Бисквитките изглеждат страшно вкусни и без съмнение са такива, ще се опитам да ги приготвя и аз!Желая ти слънчево настроение и много положителни емоции!Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нуши,много се радвам да те "видя" отново тук и благодаря за хубавите думи!Винаги си добре дошла!Бисквитите са супер лесни,опитай!
      Поздрави и хубав ден!

      Изтриване
  15. Много топъл пост, Роси :) А бисквитките изглеждат много апетитни.
    Слънчев следобяд!

    ОтговорИзтриване
  16. Роси, чудни бисквитки и още по - чудна история за една дълго чакана среща! Всичко, което си написала в публикацията е абсолютно вряно, кръгът се затваря перфектно, когато има баланс! Силни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ради,радвам се,че долавяш идеята абсолютно точно-баланса в кръга зависи от всеки един и най-вече от личното му усещане за fair play .
      Прегръдки и от мен,мила!

      Изтриване
  17. Роси, останаха ми очите, а как преглъщам е друг въпрос! Невероятно си ги поднесла!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Траянче!Поздрави и хубав четвъртък!

      Изтриване
  18. Eликсирче, чудесни бисквитки- видях ги и при теб и при Ирма.Как ми се хапва една след вечеря....
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само с една няма да си минеш със сигурност,много са заразителни :) .
      Поздрави и хубав ден,Мария!

      Изтриване
  19. Оооооо, те вече са се появили - вече са легендарни покрай мен!!! Има вече маса народ, които чакат да ги опитат :)

    Благодаря ти и тук, Роси!!!!!! Уникално мило, нежно и талантливо създание си, с огромно и любвеобилно сърце - и съм невероятна щастливка, че те познавам :) вече и очи в очи!!! И всеки път, когато си открадна време да мина през вкусното ти местенце тук, съм ти благодарна, че склони да сътвориш това уникално кулинарно царство!!!

    Поздрави и прегръдки, мила - и на цялото семейство!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи вече се прочуха,ах,тииии,ударила си им голяма реклама :) !
      Благодаря ти,миличка,за всичко!Прегръдки и за вашето фемили от мен и госпожицата! :)

      Изтриване
  20. Роси, това, което си написала е много мило и истинско. Аз също съм на това мнение. В това пространство открих много приятели и страхотни местенца, които се старая да посещавам винаги когато имам тази възможност и то не по задължение, а просто защото ми е интересно да видя какво правите, как сте:). Коментари пиша винаги ако съм била в нечий блог, дори и само с поздрав, просто не мога да изляза от блога ей-така. Бисквитките са чудни, обичам ги много. А ти си невероятна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате,много ми е приятно,че споделяш виждането ми и усещаш нещата по същия начин!
      Сърдечни прегръдки! :)

      Изтриване
  21. Разкошни бисквитки, Роси! А снимките са прекрасни. Поводът пък невероятен. Срещи от този род са наистина много вълнуващи и емоционални. Аз лично съм имала малко такива, но всички са били невероятни и съм много щастлива, че бяха осъществени. Сигурна съм, че и ти също много се вълнуваш и си запазила едно вълшебно-красиво чувство от всяка една от тях.

    Прегръдки, мила Роси и лека нощ от мен & Co

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени,благодаря ти!Наистина всяка среща до сега е била много приятна и толкова ни улисват разговорите,че не усещаме как времето направо лети!

      Прегръдки и от мен за теб и семейство! :)

      Изтриване
  22. Аха, видях ги при Мина и ги чаках тук с рецепта! Чудесни са, Рос! Радвам се на срещата и дружбата ви!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,належащо беше да им пусна рецептата,пък и Пепи ме подръчка да прескоча другите чернови,а истината е,че по някакво съвпадение точно те бяха на ред да се появят тук.Благодаря ти,че си съпричастна и поздрави от мен!

      Изтриване
    2. Роси, пак съм аз, за да споделя, че вчера спретнах твоите бисквитки - и у дома се харесаха, а и днес съм донесла тук - в службата - също ги харесаха /дори и тези, дето мислят готвенето за просташко:)/Ще ги пусна в отчетната на "Гответе.." ама да видим кога, че ми е малко сложно.

      Изтриване
    3. Значи с Пепи вчера сте на една вълна....радвам се,че ви харесаха,Весе,че и на специалните персони / не се и съмнявам де,друго си е домашното /.
      Ще ги дочакам в отчетната не бой се :) ,важното е,че мина да споделиш,благодаря ти,мила!

      Изтриване
  23. Браво Роси, за всичко, за хубавите емоции, за приятелството, за вниманието, към всички!
    Радвам се, за вас с Мина, хората понякога се "надушват" от раз:)
    Бисквитките са невероятни, както и жеста ти!
    Целувам те мила*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за разбирането,Кате!
      Целувки и от мен! :)

      Изтриване
  24. Бисквитите са класическо съчетание на много любими продукти, но пък много ви се радвам с Мина - като кокос и шоколад сте и искрено ви желая безброй усмивки! Прегръдки, Роси! :)

    ОтговорИзтриване
  25. Разкошни снимки и рецепта с хубаво звучене :) Добър избор за приятелска среща! Много емоционална и красива публикация се е получила, Роси! Поздрави и още много приятни срещи с виртуални приятели :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано,Снежи,и се радвам,че ти е харесала публикацията ми!Поздрави и хубава вечер!

      Изтриване
  26. Роси, 165* на загрята фурна или не?
    Аз ги слагам в загрята, че така ми идва отвътре, но ти пиши как

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз докато ти отговоря вие сигурно вече ги изядохте,Пепи,но нали знаеш,че почивните дни съм аут от интернет :),та задължително в загрята,че да ги хване бързо "огъня" ,иначе нали се сещаш как ще се разплуят като омекне маслото.
      В очакване съм и дано ви харесат!
      Прегръдки и спорна нова седмица! :)

      Изтриване
    2. нееееее, не сме ги изяли, но доволно дегустирахме вече. Чуднички са, Роси, да! Направих си тестото малко по-тгъсто, за да останат на топчета, като при Мина. Малко приличат на бисквитките с кокос и боровинки от Йоли, но тук кокоса е съвсем леко доловим.
      Между другото, почти с боровинки да ги правя. Шоколада, който извадих, да кълцам... мистериозно изчезна половината. Добре, че скрити запаси имам.

      Ето ги и моите. Нали ти казах, стой и се притеснявай :)) (ако не се сещаш за вица, утре ще ти гто напиша защо и как )
      Лека нощ и хубаво утре, мило другарче и много, много ти благодаря!

      Изтриване
    3. :) Нещо не ми се отваря снимката,но знам още къде ще я видя :) ,и да ми "разкожеш" вица!
      И моите готварски шоколади са скрити вдън земи,защото иначе...няма да оцелеят :) .
      Когато са с по-малко брашно кокосът се усеща по-добре,но се разливат.
      Аз ти благодаря,Пепи,че опита поредна рецепта,подстрекавана от мен,което много ме радва !
      Хубав понеделник ти желая! :)

      Изтриване
  27. Рецептата е страхотна! Направих тези сладки и резултата беше вълшебен, всички бяха очаровани и 2 тави със сладки свършиха за секунди! Благодаря за тази рецепта. Доби

    ОтговорИзтриване
  28. Чудесни са! Много се харесаха на домочадието :). Мисля днес да правя пак Благодаря за рецептата! Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  29. Доби и Диди,много ми е драго,че са ви харесали!Благодаря,че споделихте!
    Сърдечни поздрави !

    ОтговорИзтриване
  30. Роси, жива да си!!! Това са най-хубавите домашни бисквити, които съм опитвала!!! Имам познати с уникални кулинарни умения, които след часове в кухнята правят прекрасни неща, но дори аз успях да направя тези бисквитки и те станата УНИКАЛНО ВКУСНИ!!! Чак не мога да повярвам!!! Много, много усмихнат ден ти пожелавам!!!

    ОтговорИзтриване
  31. Лорета,трогната съм от коментара и много ме зарадва,благодаря ти!И аз ти пожелавам седмица с много усмивки и успехи!

    ОтговорИзтриване
  32. Еййй Роси, как съм могла тази публикация да я пропусна! Страхотни бисквитки, благодаря за рецептата, малките ще се зарадват :)
    Хубаво е, когато освен виртуално се запознаваме и реално, с хора, които ни допадат,с които имаме общи интереси и взаимна симпатия. Казвам го от собствен опит, както знаеш ;) Чакам новата варненска среща. Щеше ми се само, да мога да се запозная и с приятели-блогъри от много други градове, но живот и здраве, може и това да стане някой ден.
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лети,да им е вкусно на малките,а защо не й на големите :) .
      Да,време е вече да организираме среща,мина доста време.
      Прегръдки и хубава сряда!

      Изтриване
  33. Приятелка ми подари бисквити, направени по тази рецепта / като прочетох поста сега си дадох сметка, че такава им е съдбата явно :) / и веднага поисках рецептата. Малкият ми син все още не яде шоколад о го замених със сушени череши. Страхотна работа си свършила, адаптирайки златаната книга :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Кари,за споделения отзив и внимание!Радвам се,че си подслаждате приятелството като нас с Мина!Поздрави и хубаво лято! :)

      Изтриване
  34. Много апетитно звучат и изглеждат. Ще ги пробвам! Благодаря!

    ОтговорИзтриване