24 август 2012 г.

круши и смокини с козе сирене и Бри



 



 
Като съм подхванала темата за сирената и за запечените такива с плодове,ще взема да я довърша,като се разровя още по-надълбоко в архива на чакащите рецепти и снимки.


Не харесвам комбинацията сурови плодове и сирене.
Но пък съвсем по друг начин започват да стоят нещата,ако плодовете са запечени с него.
Класиката е вариантите със синьо сирене,но то на мен не ми е в графа любими за сметка на меките сирена,които мога да хапвам разтечени и разтопени върху какво ли не.
Затова моето предложение е с тях-свежо,меко,домашно козе сирене и Бри.
Приготвянето е повече от бързо и лесно,но за сметка на това вкусът е впечатляващ.








Продукти:

смокини и круши,или праскови,кайсии
сирене Бри / или Камамбер /
свежо домашно козе сирене / може да замените с крема-сирене или моцарела /
пипер меланж и суха мащерка
малко масло за крушите






Приготвяне:
Смокините не се нуждаят от предварителна термична обработка.
Крушата разполових ,почистих от семките,сложих по едно тънко парче масло и мушнах  в МВ на максимална мощност за 2 минути.





След това подредих и разполовените смокини.Сложих върху плодовете резени козе сирене и парченца Бри,ръснах малко млян пипер меланж и сушена мащерка,





и запекох в загрята на 220 гр. фурна за не повече от 10 мин.,докато сирената се разтопят.





С розето са си истинска наслада за небцето!





Превъзходни са за лек обяд или вечеря,примерно със свежа зелена салата,или поднесени като предястие.


21 коментара:

  1. оохх ама по обяд какви неща виждам тук само!
    Нищо, че са Бри (знаеш ми отношенито към него :)) ще си взема, Роси! Сърце не ми дава да прескоча така приятно запечените ти плодчета! И на мен са любими!
    Хубав и спорен петък, другарче мило!

    ОтговорИзтриване
  2. Роси, благодаря, че напомни за любимата комбинация - плод със сирене. В жегата това е прекрасна идея, а розето като го гледам охладено....преглъщам! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Роси, грабвам една смокиня, нищо че все още не съм закусила! Обичам подобни комбинации и ти ме подсещаш, че отдавна не съм правила нещо подобно. Хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, аз ги обичам и сурови и запечени!
    Неустоимо предложение ни правиш отново!
    Прегръщам те мила, поздрави в къщи и пожелания за хубав и прохладен уикенд*)

    ОтговорИзтриване
  5. Ооооо, това всичко е САМО за мен :))) сякаш специално по моя поръчка си ги приготвяла тия вкусотии, Роси!!! Уникални са!!!

    Хубав Петъчен следобед ти желая и приятни почивни дни!!! :) и поздрави на всички вкъщи!!

    ОтговорИзтриване
  6. Много изискано!
    И с тази запотена чашка розе, направо се размечтах...
    Хубав уикенд, Роси :)

    ОтговорИзтриване
  7. И аз се нареждам на опашката за тези вкусни круши и смокини то са неустоими просто.
    Росе ,ама винаги със прекрасни идеи ни радваш.
    Хубави почивни дни и прегръдки за теб!

    ОтговорИзтриване
  8. И аз се присъединявам, но като гледам желаещите да дегустират, за мен не е останало :)
    Обожавам плодове със сирена. Мога да ги хапвам и запечени, и в сурово състояние :)))
    А ако споделиш и домашното козе сиренце откъде е, ще е супер :)

    Сърдечни поздрави и прегръдки, Роси :)
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесно предложение отново, Роси!

    Много обичам сирена с плодове и дали са в сурово или преработено състояние никога не бих отказала. Твоето предложение както винаги е особено привлекателно, изкушаващо и неустоимо. Поднесла си ни го много красиво и пораждащо едни такива мислииииии.... няма да ги кажа обаче.... ;))))

    Прегръдки, мила Роси и пожелание за прекрасен weekend от мен & Co! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Разкошно предложение и много елегантни снимки ! Комплименти ,Роси !
    Хубав уикенд ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасно изглежда! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  12. Роси, вярвам отдавна са свършили тея прекрасни плодови панички, затова няма да се редя на никаква опашка, ами ше им се полюбувам още малко, пък колко му е утре да се изстрелям рано до магазина за сирена. А Камамбера и Бри-то са ми любими. Пък щом има и мащерка, вече тотално съм привлечена. Виж, само мръФката не ми е по вкуса тук, ама нея я давам на драго сърце на Пепи ;) Чудни снимки!
    Не знам опитвала ли си, но ако не, пробвай Камамбер с кафява захар, малини и орех - комбинацията е трепач (май в Гответе с мен съм пуснала рецепта, пък може скоро и в блога да я сложа)

    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  13. Уау, това е страхотия, като че съм знаела, тъкмо тази вечер купих Бри, ей така заради любов към цената и не знаех къде да го употребя и ето! Страхотен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  14. Охх разкош е тази рецепта, наистина не би имало по подходяща компания за чаша изстудено бяло вино :)
    Прегръдки и чуден уикенд Роси:)

    ОтговорИзтриване
  15. аууу,ама ще взема да те подминавам,всеки път ново и интересно предложение!!!
    Роси,пак прекрасни снимки,толкова изкушяващи!
    прегръдки и прохладни почивни дни

    ОтговорИзтриване
  16. Роси! Толкова апетитни, сочни, вкусни хапчици си приготвила! ОБичам всички комбинации!

    ОтговорИзтриване
  17. Все вкусни и красиви нещица ни предлагаш-обичам смокини...
    Хубав уикенд,Роси-прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  18. Е тази комбинация винаги е супер! Пък и както апетитничко си ги подредила...Вкусотия!

    ОтговорИзтриване
  19. Подхванала си ги сирената, ама вече много ме дразниш. Такава любима храна! Браво, супер вкусни снимки.

    ОтговорИзтриване
  20. Неземна наслада за сетивата, Роси! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  21. Благодаря на всички за хубавите коментари и комплименти,много ме зарадвахте,дами!
    Прегръдки и хубав вторник! :)

    ОтговорИзтриване