10 юли 2013 г.

палачинки с тиквички





  
  

За тези много нежни и вкусни палачинки трябваше да благодаря на Еми Таракчиева преди повече от година :) ,когато ги направих и снимах почти веднага след преставянето им при нея!

Еми,с голямо закъснение ,но пък най-искрено поднасям комплименти за поредната очарователна рецепта,която си харесах при теб!








Продукти за около 10 броя:

3 яйца
2 ч.л. горчица
5 с.л. олио
300 мл. прясно мляко
тиквички около 250 гр.
сол,черен пипер,копър,пресен чесън
1 ч.ч. брашно / количеството зависи от големината на яйцата и колко воднисти са тиквичките ,следете каква ще ви е консистенцията на тестото,трябва да не е прекалено гъсто,за да се разлива лесно /

плънка - овкусено с билки крем сирене ,слайсове топено сирене ,може и шунка,пушено филе








Приготвяне:

Настържете тиквичката-не прекалено ситно,за да се усеща.
Нарежете стрък чесън и китка копър.
В купа разбийте яйцата,млякото,олиото,горчицата и брашното.
Овкусете сместа със сол и черен пипер.
Добавете копъра,чесъна и настърганите тиквички,разбъркайте.
Загрейте тиган за палачинки / моят е ф 26 см./
Подмажете тънко с олио / не подмазвам с масло,защото то прегаря и почернява много бързо /.
Излейте в центъра един черпак от сместа и разпределете равномерно по дъното на тигана.
Печете от двете страни на не много силен огън / при мен позиция 7 от 9 / .
Извадете палачинката в чиния и похлупете,докато се изпече следващата.
Така до края на сместа,като подмазвате дъното на тигана с по няколко капки олио след всяка палачинка.
Похлупвайки палачинките, те ще се запазят меки и пластични,за да може после лесно да ги навиете с плънка по желание.







При мен са намазани с билково крема сирене ,а върху него по 2 листа топено сирене за тост.







33 коментара:

  1. Първа съм и си открадвам за утре едно парченце от вкусното ти предложение, Роси! :) Прекрасно изглежда и звучи. Чудесно, сезонно и много апетитно...
    Сърдечни поздрави, Росинце, и лека вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  2. О, Роси! Чудесни са ти палачинките! Комбинацията от билково и топено сирене звучи много вкусно!

    ОтговорИзтриване
  3. Роси, чудесна идея!
    И толкова апетитно си ги поднесла...
    Прегръдка и хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
  4. Много апетитно стоят в чинийката, Роси! Неустоимо ме подканват :)
    Комбинацията от сирене и тиквички ми е много любима и ще се възползвам от рецептата.
    Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Много апетитно предястие (пък защо не и закуска), Роси! :) Обожавам тиквички и предложението ти много ми хареса! :)
    Слънчев ден, Роси!

    ОтговорИзтриване
  6. Моля те, Роси, на такива изкушения прави по една снимка и по възможност в тъмното, защото не се издържа пред монитора! И дори да ме успокояваш, че са правени отдавна, аз усещам вкусът и ароматът чак тук! Невероятни са! Умопомрачително вкусни, неустоими... Ще спра да пиша, но да знаеш, че ме подлуди с тези палачинки и снимките ти са уникални! Прегръдки, изкусителке!

    ОтговорИзтриване
  7. Ох, много, много вкусно изглеждат, Роси! Наистина неустоимо! Поздравления за реализацията - чудни са!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря на всички за похвалите,много сте мили!

    Еми,много се забавих с представянето им тук,но то при мен това е хроничен проблем.За сметка на това мога да ги похваля с чисто сърце,много са вкусни!

    Хубава сряда,приятели!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни палачинки, Роси! Отново си ги презентирала изключително изкусително, няма твоя рецепта, която не ми се иска да опитам.:-))
    Бях закопняла и за снимките ти!
    Прегръдка, мила и слънчеви усмихнати дни!
    ПП. Имам дооооста да наваксам, но ти си знаеш, че ще!

    ОтговорИзтриване
  10. Роси, много интересно предложение:)Правила съм палачинки с какво ли не, но с тиквички не съм и ще се пробват.


    Поздрави!!

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесно предложение, Роси и със сигурност ще го опитам и аз още тези дни.
    Нали обрах цветовете на тиквичките, мама ме помоли и тиквичките да си взема :)
    Слънчева и с много усмивки сряда да ти е, мила Роси!

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотни са, Роси,
    изглеждат много фини, ароматни и изкушаващо представени.
    Чудесни вкусове за плънка и красиви снимки.
    Благодаря за хубавата рецепта,
    поздрави и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  13. Ооо, тези палачинки непременно трябва да се опитат - сигурна съм, че ще се харесат на всички! А как само си ги накиприла на снимките, Роси, браво!
    Поздрави и прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  14. Много ми допада това предложение, Роси! И много красива цветова композиция се е получила :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  15. Роси, фантастични са! Точно ми се мотае една тиквичка :)

    ОтговорИзтриване
  16. Роси, наистина звучат и изглеждат неустоимо вкусни! Чудесна презентация! А сега отивам да чета за пътешествието ти!

    ОтговорИзтриване
  17. Много хубава рецепта ! А снимките ти ,Роси са чудесни и реално :) вкусни !
    На мен ще ми хареса , Роби ще се ококори като научи за тиквичките (признава ги само пържени :) !
    Хубава и прохладна вечер ! Прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  18. Роси, невероятни са, като всичко, което представяш) Изкушават!
    Не съм правила палачинки с тиквички и в най-скоро време ще ги приготвя!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  19. Роси, страхотна рецепта, невероятно приложение на тиквичките си намерила, а ароматът им с плънката сигурно е неустоим, непременно ще пробвам някой ден рецептата! Хубава вечер и лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  20. Роси, то пък и е толкова лятно това предложение. И тиквичките са ми застъпени широко в хладилника... Великански са!

    ОтговорИзтриване
  21. Роси, великолепни са! Много вкусно изглеждат и са добра алтернатива на много други летни предложения! Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  22. Благодаря ви,дами,за комплиментите!Непременно ги опитайте тези палачинки,убедена съм,че ще ви допаднат!Подходящи са за всички хранения на деня,у нас даже бяха за вечеря.

    Да ви е сладко и хубав четвъртък,момичета! :)

    ОтговорИзтриване
  23. Тази прелест, може да хапва по всяко време на деня, божествени са, Роси!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  24. И аз тези палачинки ги правя вече няколко пъти - много са вкусни! Страхотно апетитно си ги нащракала!
    Хубава седмица, Роси!

    ОтговорИзтриване
  25. Мммного ми хареса това предложение! Съвсем в тон с разгара на сезона. Снимките са така примамливи, човек не може да не запреглъща.

    ОтговорИзтриване
  26. Мариянка,Диде и Марта,благодаря ви,дами!Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  27. Ох, от маса време ги гледам тия палачинки, Роси - и всеки път ме присърбяват ръцете да ги забъркам на мига :)

    СЪБЛАЗНИТЕЛКА!!! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)) Вкуснички са,няма спор,а ти направи на младежа,ще остане доволен!Поздрави на теб,Стан и мама!

      Изтриване
  28. Роси, благодарности за рецептата, мила! Станаха СТРАХОТНИ! Още не съм погледнала как са станали снимките, ако са хубави ще си запиша рецептата и в моя блог :). И на ФБ страничката ще ти се похваля :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи,правиш ме тройно щастлива,ще очаквам непременно да ги видя и много благодаря за доверието!Прегръдка от мен! :)

      Изтриване
  29. Ммм, Роси, тамън като за вечеря са ми! Идеални!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че ти хванаха окото,Лучи!Да ти е сладко!Прегръдки!

      Изтриване