25 ноември 2014 г.

крем супа от броколи и тиквички





Тази супа е хита на сезона у дома ,приготвяна вече няколко пъти .
Аз и госпожицата нямаме проблем с броколите,обаче половинката по презумпция ги отхвърля.
Обичайно етюда е следния:
-Каква супа готвиш ?
-С тиквички и броколи .
-Ооо,аз това няма да го ям !
-Добре :) !
 На масата :
-Я ми сипи да я опитам все пак.Мммм,че тя била много вкусна,сипи ми още една купичка :)) .









Продукти:

600 гр. тиквички
150 гр. броколи
1 глава лук
1 скилидка чесън
150 гр. крема сирене
копър,млян черен пипер
2 с.л. зехтин

по желание за гарниране: 
твърдо сварени яйца и настърган пармезан



 



Приготвяне:

Задушете лука и чесъна в зехтина.
Налейте в тенджерата 1 л. гореща вода,посолете и прибавете нарязаните  на едро броколи и тиквички.
Оставете ги да къкрят ,докато омекнат.
Изключете котлона.
Добавете крема сиренето и пасирайте супата.
Овкусете я с прясно нарязан копър и млян черен пипер.
По желание поднесете с препечени филийки или крутони,настърган пармезан и сварени яйца.



21 коментара:

  1. Ами и аз бих повторила:))))
    Чудесна е хитовата супа,Роси!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна супа, Роси!
    И идеята с яйцата е много добра!
    Спокойна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Много примамливи снимки, Роси!

    ОтговорИзтриване
  4. Сложи ме в кюпа с милото си :))) Като чуя и аз така си казвам, но сега, като я видях при теб съм на друго мнение :) Ами много апетитно изглежда, Роси!

    ОтговорИзтриване
  5. И у дома е същата картинка, Роси. Благоверният не накусваше манджа с 2 зеленчука дълги години и все се съобразявах с него, та не можехме да се насладим ни на бурания, ни на фасул със зеле, камо ли нещо по богато... все мрънкаше. Докато един ден ми писна и му сервирах един страхотен гювеч със крехко свинско, та се поблазни и опита, че и втора порция омете, накрая си облиза чинията и пъшка два часа. :)
    А аз умирам за броколи, във всякакъв вид и не пропускам да купя, независимо свежо или замразено. Супичката ти е много апетитна, мила и с това грейнало яйце в чинията, ммм разкош! Как няма да я харесат като е така неустоима. :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна супа за хладни есенни дни. Хем лека, хем сгряваща. Чудна!

    ОтговорИзтриване
  7. Много апетитна супичка, Роси - полезна и сгряваща! :) Прекрасни снимки!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  8. Заради яйцата и аз влизам в играта :)...много ми хареса добавката им, Роси!
    Прегръдка! Хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
  9. Роси, много вкусна супа си приготвила! Аз със сигурност ще повторя! Чудесна е!
    Хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
  10. Уникално вкусна, ще я направя и проверя ефекта при моите деца. Прегръдка, Роси! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Роси, познат ми е този сценарии и така ме усмихна :) Супичката изглежда много апетитна и идеална за студеното време! Сърдечни поздрави, мила!

    ОтговорИзтриване
  12. Позната история! Първо се отхвърля, след това се иска още! :)
    Роси, обядвала съм, но с удоволствие бих си хапнала от тази супа! Направо подканя от чинийката! :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  13. Еййй ... тази ще я пробвам следващия път Роси! Много ми хареса свареното яйце вместо крутони в нея :)
    Поздравиииии!

    ОтговорИзтриване
  14. Разкошна супа, Роси,
    за вкуса съм сигурна - фин, нежен и обичан,
    но съм и впечатлена от стила, колорита и красотата, с която си я поднесла.
    Комплименти за теб, благодаря за чудесната идея и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  15. Ами като си започнала да сервираш, моля и за мен с предвидена допълнителна порция:))) Вълшебна супичка! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  16. Чудесна супичка, Роси! Много ми допадна и ще пробвам комбинацията. Тъкмо имам и броколи и тиквички! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  17. Мммм, чудесна супа, чак се размечтах за една купичка в този студен и мрачен ден! Имам слабост към такива супи и тази със сигурност ще опитам!
    Поздрави, Роси!

    ОтговорИзтриване
  18. Несъмнено вкусна супа, Роси - и прекрасни снимки - не мога да им се нагледам, мила!!! И моят младеж се мръщи на броколов супата, но аз не бих ти отказала и допълнителна купичка :)

    ОтговорИзтриване
  19. Много благодаря на всички за коментарите ,надявам се да се хареса и на вас моята комбинация от зеленчуци и така поднесена супата с яйце наистина е много сполучлива!
    С пожелание за уютни празнични дни!

    ОтговорИзтриване
  20. Днес я направих като използвах повече броколи (един замразен пакет 400 гр), 1 тиквичка и 2 малки картофчета. Стана разкошна, а и в комбинация с повечко копър е божествена :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам,че ви се е усладила,благодаря ви за споделените отзиви,много ми е драго да науча,че рецептата се е харесала!Приятен ден!

      Изтриване