8 септември 2011 г.

една затрогваща изненада - Наслада от Катерина






Скъпи приятели,
днес отново е празник в моето кулинарно кътче и най-вече в душата ми!
Поводът за днешната ми радост е един мил,трогателен подарък,който ми дойде както гръм от ясно небе,и като истинска светкавица озари сърцето ми!

Съвсем,съвсем неочаквано за мен,Катерина ми писа мийл,в който ме информира,че иска да ми изпрати нещичко по повод на нашето скорошно новодомство!
Бях силно изненадана и много очарована от тази нейна идея, и нямах търпение да го получа!




Повярвайте ми,очите ми грейнаха още щом зърнах подаръка,най-прилежно опакован в тази пъстроцветна кутия!
Катерина бе избрала за мен точно този сервиз,по който ми бяха останали очите в тази нейна публикация,и тя е запомнила това!
Освен това, както сами виждате, е подбрала салфетки,свещички и картичка в тон, и е направила един великолепен ансамбъл за нашата трапеза!
Картичката съдържа посвещение с пожелания към цялото ми семейство!





Не знам дали ще мога да ви предам с думи онова,което се вихри в душата ми в този момент,защото то е плод на две човешки емоции!
Едната е породена от независещо от Катето обстоятелство,а именно че тези дни  от свои близки хора и клиенти бях много огорчена.
Като един антипод на всичко пошло ми дойде нейният подарък-прекрасен,стилен,затрогващ и поднесен без грам корист от човек,с който също никога не съм се чувала и виждала,а само познавам от контактите ни чрез тези наши местенца.

Благословен да бъде денят,в който благодарение на Мина,създадох това кътче и успях да се сближа чрез хобито си с хора,които не само,че имат огромно,чисто сърце,но и с удоволствие подаряват частица от него на свой приятел,бил той и чисто виртуален!




Катето, мисля познава всеки един от вас и като отличен кулинар,и като естет с ненадминато чувство за аранжиране,съчетаване и подредба!
Силно емоционална,тя успява да предаде тази си страст и на другите чрез публикациите си,чрез коментарите,а сега и чрез този спонтанен израз на добрина,всеотдайност и желание да стоплиш нечие сърце!
Кате,моето успя да докоснеш и този път,но сега още по-силно, и да ме накараш да повярвам,че все пак въпреки всечкото зло,което ни задушава от всички страни под една или друга форма,има и слънчев лъч добрина и всички ние се нуждаем от нея,за да запазим човешкото в себе си.

Няма да ми стигнат думите да ти благодаря,затова приеми моите силни прегръдки и сърдечни поздрави от семйството ми,които са възхитени!





Другари,
Катето бе така мила да ме покани да се видим,когато имам път към София,така че стане ли това /дай боже скоро да е :)/ ще имаме с нея и Мина паметна среща,у-бе-де-на съм!:))




И за финал един специален поздрав :))




29 коментара:

  1. Чудесен и много нежен подарък, Роси!
    Както се казва - със здраве да си го ползваш!
    Поздравления и за Катето, че е успяла така приятно да те изненада!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравеи Роси,
    прекрасен подарък си получила, да си го ползваш със здраве! Сега почти ме е срам да ти напиша за двете награди, които ти дадож днес в моя блог! Но може да видиш наградите си тук -
    http://vale-cooking-and-fun.blogspot.com/2011/09/vorfreude-die-tortenshow-2011-zwei.html#more
    Приятна вечер
    Валентина

    ОтговорИзтриване
  3. Честит подарък и честит нов дом! Катето е много романтична и добра душа,иначе не би могла да направи такъв жест и толкова внимателно аранжиран подарък.
    Весел утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен ЖЕСТ! Катето е много фин човек и знае как да радва хората около себе си! Ти си Еликсир за нас, Честито за нова къща! И знай, че недоволни винаги ще има.

    ОтговорИзтриване
  5. Еликсирче,
    винаги след бурята грейва слънце и се появява една прекрасна тъга:)
    В живота винаги поводи, за да се почувства наранен!
    Но трябва да помним единствено тези прекрасни мигове, когато сме изпитали радост и задоволство!
    И аз като теб сред блоговете се разтоварвам и отхвърлям ежедневието!
    Чудесен подарък ти е избрала Катето!
    Чудесен като нея!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна изненада и придобивка за нови дом!
    С пожелание за много уют и хубави емоции :)

    ОтговорИзтриване
  7. Еликсирче, колко хубав подарък!! Пожелавам ти да си го ползваш със здраве в новия дом и скоро да щракнеш някоя вкусотия в тези прекрасни чинийки :)
    Кате, много мил жест! Дори мен, като страничен наблюдател, ме трогна!

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятно мил жест и много красив подарък! Всичко е подбрано с много вкус и внимание!
    Честит нов дом! Бъдете много щастливи в него!

    Поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Ах, колко прекрасна и мила изненада. Катето е една истинска лейди от приказките- от онези, които обикновено са с красиви феерични рокли и благ нрав и могат да правят чудеса с малка пръчица в ръка. Страшно мил жест!
    Честито- и за прекрасния подарък, но най- вече за невероятния приятел, който имаш в лицето на тази неповторима жена. А когато се осъществи срещата ви- то ще чакаме много снимки и разкази, а защо не и един общ кулинарен проект :-)

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря на всички вас,които сте съпричастни на радостта ми,милите ви пожелания ми дават много настроение днес !Тук наистина успявам да се откъсна от грижите и да релаксирам,а и някак ми става ведро на душата като ме подкрепяте,приятели!
    Катето е невероятна душица,акто всички вие сами сте се убедили!
    Валентина,и за секунда не си помисляй такива неща,всеки жест на внимание е много ценен за мен и много ти благодаря,мила!
    Мария,още тази сутрин я свърших тази работа:),но ще ви покажа довечера,само да ми остане време!

    Голяма прегръдка за всички вас,че и днес ме усмихнахте и даже заподсмърчах,ама то е от радост и умиление!:)

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасна изненада! Невероятно мил и затрогващ жест от страна на Катето!
    Пожелавам ти да използваш този красив сервиз със здраве и удоволствие! Честит нов дом! :))

    Хубав ден! Поздрави!

    P.S. Под "Свежата салата" съм дала насоки къде се намира онова ресторантче. Ако решиш да го посетиш, може и на гости у нас да се отбиеш :))

    ОтговорИзтриване
  12. Много красиво, празнично и вълнуващо е при теб,Еликсир!
    Мил и затрогващ жест на внимание, красив подарък, чудесни рецепти и прекрасни фотографии. Харесах много от новите ти идеи.
    Сърдечни поздрави, прегръдки и усмихнати септемврийски дни, Диана

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасна история и много красив жест!
    Благодаря и на двете ви, че направихте (отвратителния ми) ден по-слънчев.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Прекрасен жест и проява на чистотата на едно човешко сърце.
    И двете сте невероятни и всичко това между вас като приятелство не ме учудва ни най-малко, просто ми връща вярата в доброто у хората.
    Дай Боже повече слънчеви хора около всички нас да има.
    Поздрави и на двете от слънчев Бургас.:))

    ОтговорИзтриване
  15. Танче,ей сега ще отида да погледна указанията ти,а иначе ще ти пиша мейл,трябва да се организираме да се срещнем с теб,Лети и Павлинка.Ако има и други от Варна да казват,ей!:))
    Дианка,благодаря ти,радвам се,че отново си сред нас!
    Роси,и моят е такъв благодарение на Катето,нищо че навън аха да завали.
    Рони,като човек от същата сърцата порода,ни разбираш идеално,знам това!Благодаря ти,дай боже наистина повече да сме добри отколкото лоши!
    Бургас ме очарова,бяхме там тази седмица,все по-напред върви в сравнение с Варна!

    Благодаря ви,другарчета,всеки ваш коментар ми е много скъп!

    Приятни и спокойни почивни дни ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  16. Честити придобивки, Еликсирче!
    Много са сладурски! Да си ги ползваш със здраве :))
    Поздрави и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  17. Ооо, колко мила и красива изненада, Еликсирче!!! Така нежен и очарователен подарък!! Много да му се радваш и много вкусно да ви е с него вкъщи!! Снимките ти са още по-грейнали сякаш с него!! И поздравления за Катето за прекрасния жест :)

    ОтговорИзтриване
  18. Чудесна изненадка от Катерина;-)
    Честит ви нов дом! Нека всичко, което се случва в него, бъде само цветя и розово:-)
    И чакаме следващото предложение в новото сетче;-)

    ОтговорИзтриване
  19. Eеее, страхотни сте и двете :) Роси, честита ти придобивка и със здраве да си я ползвате у дома :)
    И браво на Катето :)

    ОтговорИзтриване
  20. Aw, you are blessed to have so many friends who care about you! What a lovely gift from Kate.

    ОтговорИзтриване
  21. Ели,Мина,Мъхче и Зори,много ви благодаря,момичета,за пожеланията,разбирането и подкрепата!
    Мина,завинаги ще ти бъда признателна,че чрез теб успях да намеря пълноценен израз на това мое хоби.Дълги години сама за себе си не можех да си отговоря какво точно ме влече най-силно като занимание за свободното време,радвам се,че намерих мястото си и че ми носи удовлетворение,което ще помня винаги!

    Lizzy, thank you!
    You say strong words, but they are truly , because to have so many friends in such a short time is really God's blessing!

    Хубави почивни дни,дами!:))

    ОтговорИзтриване
  22. Еликсирче,много се радвам за теб!Аз малко късно се включвам днес, че много задачки покрай настаняването на сина ми в София....Чудесен подарък си получила от Катерина!Много мил и трогателен жест!Катерина има невероятна душа и с публикациите си успява да раздаде доброта и позитивизъм на читателите си.Много сте добри и двете!Още веднъж поздравления за новият ти дом!Вярвам, че като погледнеш към прекрасния сервиз,който Катето ти е избрала от сърце и всичко лошо,ще се изпари от главата ти или поне ще избледнее.
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  23. Еликсирче , получила си чудесен и много нежен подарък .:)
    И двете сте страхотни !
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  24. Бати,много ти благодаря за пожеланията!Да,вече неприятните мисли отстъпиха на заден план,благодарение на Катето и всички вас!

    Спокойна и слънчева неделя!

    ОтговорИзтриване
  25. Чак сега видях, че твоят жест си има предистория. Много нежен и красив подарък. Няма нищо по-хубаво от приятелството и щедрото сърце. Ползвай си го със здраве, Роси, и нека ти носи щастие и красиви емоции. Сърдечни комплименти за Катето за вкуса, жеста и желанието да достави радост и усмивка! Поздрави и хубава есен!

    ОтговорИзтриване
  26. Гуинет,трогваш ме отново с коментара си,много ти благодаря!Подаръкът наистина е страхотен и подчертава както безупречния вкус на Катето,така и факта,че е много сърцат човек!

    ОтговорИзтриване
  27. Не се и съмнявам, че като сте го получили...." Като един антипод на всичко пошло ми дойде нейният подарък-прекрасен,стилен,затрогващ и поднесен без грам корист от човек,с който също никога не съм се чувала и виждала,а само познавам от контактите ни чрез тези наши местенца....." понякога оставаме доста изненадани от хората които не познаваме чак толкова добре, и силно разочаровани от хората,които познаваме.Чашите са страхотни на мен ми се иска да имам такъв комплект пиеш и живота ти е розов от всякъде.Уникална идея.

    ОтговорИзтриване
  28. Благодаря!А чашките все още ги има в Джъмбо,но от чинийките не видях.

    ОтговорИзтриване