27 септември 2011 г.

карфиол и печена червена чушка с бешамел и сирена




Рецептата на карфиол със сос Бешамел и сирена вече я има в блога ,но днес ще я пусна отново,защото направих доста постъпкови снимки и освен това добавих към ястието печена червена чушка,която с Бешамела и сирената си подхожда идеално.




Продукти:
 
пресен карфиол - една средна главичка

3 печени червени чушки
100 гр. краве сирене
моцарела -1 топка ( 125 гр. )
40 гр. настърган кашкавал

 
за Бешамела :

500мл. прясно мляко
40 гр. краве масло 
3 с.л. брашно
сол,черен пипер, 1 с.л. прясно изцеден лимонов сок (може и без него),индийско орехче,мадраско къри 


 









Начин на приготвяне:


Запържете брашното в загрятото,разтопено масло.Налейте прясното мляко и сварете соса при непрекъснато бъркане.Овкусете със сол и подправки.
Накъсайте карфиола на розички .

Сварете го за 5 мин. във вряща подсолена вода,колкото леко да омекне,но да остане хрупкав и го отцедете.
В намаслена йена сложете карфиола и печената червена чушка :



                                

                                Поръсете с натрошеното сирене:

 
 


                     
                      Разпредете соса върху карфиола:






                                    Подредете резени моцарела:




Отгоре завършете с настъргания кашкавал , малко инд. орехче и къри:


 
 


  Сложете да се пече в умерена фурна ,докато кашкавала се зачерви леко.



22 коментара:

  1. Еликсирче,постно,постно,но доста калорично!!!-не че ме интересуват калориите,де! МММ мм как обичам карфиол!Чудесни снимки!
    Поздрави и слънчеви дни ти желая!

    ОтговорИзтриване
  2. Еликсирче,много вкусно и сочно изглежда!
    Интересна рецепта,не съм я правила досега!
    Бих си хапнала с удоволствие,с една студена биричка:)))
    Ще се пробва задължително!
    Прегръдки и хубава вечер:)
    Поздрави за семейството:)

    ОтговорИзтриване
  3. Никога не съм яла карфиол огратен, но всъщност изглежда доста привлекателно. С идоволствие ще опитам.
    Весел и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Падам си по постните ястия. Страхотно предложение, Еликсирче. Бързо лесно и вкусно!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми допада добавката на печени чушки към това ти ястие, Еликсирче - убедена съм, че му придава страхотен вкус!! И с този златист загар :) предложението ти е отново неустоимо!!

    ОтговорИзтриване
  6. Това ястие е станало определено фантастично вкусно - представям си я разтопената моцарела в комбинация с любимия ми бешамел и сезонните зеленчуци... както се казва - муцка :)))

    ОтговорИзтриване
  7. ЕЛИКСИРЧЕ,толкова апетитно се е получило това ястие,че чак усещам аромата му.
    Намини при мен има изненадкаааааа :))))

    ОтговорИзтриване
  8. Тези разтопени сиренца,
    тази чудесна коричка и това че съм толкова гладна.....
    Еликсирче чудесна идея!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Много вкусно, Роси :) Обожавам карфиол, записвам си рецептата, не съм приготвяла по този начин :)
    Прегръдки и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  10. Я? Еликсирче,
    тази рецепта моментално ме грабва;-)
    Изглежда лесно за приготвяне, а звучи много вкусно:-)
    Записвам я!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  11. Карфиол обожавам, но на туршия. Нямам идея какъв е на вкус сготвен.Обаче като гледам този кашкавалец, така зачервен и разтекъл се, просто ще трябва да правя тази рецепта, няма начин:)
    Хубава седмица, Еликсирче!

    ОтговорИзтриване
  12. Бети,Кати,Жани,Мариянче,Мина,Инче,Здравче,Зори,
    Дани,Мъхче,Траянка,радвам се,че ви харесва ястието и ви благодаря,момичета!
    На мен,когато видях за първи път рецептата също ми се стори неочаквана и изненадваща,но още по-изненадващ беше резултатът-много вкусно е!
    Опитайте,дано ви хареса и на вас!
    За една бърза вечеря си е добър вариант!

    Хубава вечер желая на всички!:))

    ОтговорИзтриване
  13. Много апетитно изглежда това карфиолче. Пробвала съм само карфиол, кашкавал и бешамел. Със сигурност ще опитам и твоят вариант.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Много вкусничко и цветно изглежда карфиолчето! И изглежда лесно за приготвяне :)
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  15. Мммм, изглежда божествено! С удоволтвие бих опитала рецептата!

    Поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  16. Много обичам карфило! Никога не съм пробвала по този начин! Изглежда невероятно вкесно и изкушаващо! Ще се опита!
    Поздрави, Еликсирче и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  17. Речено - сторено, а?!
    Каза ми за това чудо и веднага запретно ръкави - голяма фурия си!

    Аз много харесах идеята ти още като я чух, ама добрече не избързах да я направя преди да пуснеш поста - със сиренцата е просто вълшебно!

    Прегръщам те и ти пращам хиляди слънчеви целувки!

    ОтговорИзтриване
  18. Еликсир, много любима рецепта :) Редовно правя карфиол с бешамел и други "екстри", но виж, чушка не се бях сетила да му сложа :). Твоят изглежда много примамливо :)
    Поздрави и хубав край на седмицата!

    ОтговорИзтриване
  19. Деси,да,това е основният вариант,на който могат да се направят всякакви импровизации според предпочитанията.
    Както казах и в предната рецепта,с карфиол и броколи също ще е добре.Гъбките и те ми се струват подходящи,а съвсем спокойно може да се добави и пилешко бон филе,и ястието да стане не-постно :).
    Мира,радвам се,че ти добавих още една идейка към екстрите :)!
    Мария,Русанче,Миленка и Ели,много ще ми е драго,ако опитате рецептата и да ви е вкусно!!

    Прегръдки за всички вас,дами!:))

    ОтговорИзтриване
  20. Еликсирче, знаех си аз, че много съм пропуснала тези дни! Ще изчета всичко най-обстойно още утре, а междувременно тази рецепта с карфиола веднага си я взимам, защото много го обичам във всякакви ястия!
    Поздрави от мен и много хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  21. Най-много обичам да си наваксвам, а особено в някои приятелски блогове гледам да не пропусна нищичко.:-))) Знам, че при теб винаги има нещо за стомахчето, за душата и не на последно място за очите.:-))) Рецептата ти е страхотна, а изпълнението - нямам думи! Обичам карфиол, обичам и да добавям чушка честичко, защото знам какъв аромат придава на ястието. Ще пробвям това невероятно вкусно предложение със сигурност!
    Хубава вечер и прекрасни почивни дни!:-!!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  22. Моничка,благодаря ти,мила!
    Радвам се,че вече си добре и наваксваш пропуснатото!
    Дано ти хареса предложението ми!

    Хубави почивни дни и на твоето семейство!

    ОтговорИзтриване