19 септември 2011 г.

шоколадов сладкиш с бисквити и малини






Много често ви говоря за моите любими топ десерти.
До сега в блога намериха място почти всички с изключение на два.
Днес е ред да ви покажа единият от тях. 












Продукти:

1 пакет (180 гр.) правоъгълни какаови бисквити 
100 гр. разтопено краве масло
4 яйца
3/4 ч.ч. захар / за любителите на по-сладко да увеличат на 1 ч.ч. /
50 гр. тъмен шоколад + 2 с.л. прясно мляко
1 капсула есенция ром
1 капсула есенция ванилия
1 п. бакпулвер
1 ч.ч. + 3 с.л. брашно

шепа стафиди,едро натрошени орехи и 1/2 кг. малини
пудра захар за поръсване







Начин на приготвяне:

Покрийте тавичка с лист хартия за печене.
Разпределете на дъното разтопеното масло,от което предварително сте отделили 3-4 с.л.
Върху маслото подредете бисквитите плътно една до друга.





Разтопете на ниска степен на котлона отделеното масло,2 с.л. прясно мляко и  шоколада,начупен на парчета.
Отнемете съда от котлона,изчакайте леко да се охлади,и добавете захарта,яйцата /едно по едно/,есенциите,бакпулвера и 1 ч.ч. брашно.Добавете още малко в зависимост от големината на яйцата,до образуването на нормална кексова смес,този път ми трябваха още около 3 с.л.

Върху слоя бисквити се подреждат малините /може да ги поръсите с малко пудра захар,ако обичате по-сладичко/.





Върху тях поръсвате малко орехи и стафиди /по желание/.






             Заливате плодовете равномерно с кексовата смес.





 Изпечете сладкиша в предварително загрята фурна на 180 гр. до суха клечка.




Оставете да се охлади,нарежете на квадрати и поръсете с пудра захар.






Лесен и непретенциозен откъм направа и външен вид,но пък невероятно вкусен сладкиш!
Благодаря на дамата за чудесната рецепта!


34 коментара:

  1. Еликсирче, много интересно предложение. Шоколад и малини е страхотна комбинация и с ядки и локум,,,,нямам думи!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен ти се е получил шоколадовият вариант на сладкиша! Аз съм правила с ябълки и кайсии, но с шоколад и малини е било трепач!
    Прекрасно, Еликсирче!
    Спокойна нощ и прекрасно утре!

    ОтговорИзтриване
  3. Еликсирче,тъкмо ще затварям и виждам новото ти сладкишче,изглежда неустоимо вкусно,направо ме разбуди и сега отивам да хапна нещо сладичко.Голяма си изкусителка!
    Приятна вечер и хубав утрешен ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  4. Елексир, страхотно изглежда този сладкиш! Невероятно вкусен!
    Приятна вечер!
    Поздрави Валентина

    ОтговорИзтриване
  5. Браво,Еликсир! Отново страхотно изпълнение! Вече съм тук и често ще ти гостувам,стига още да ни изкущаващ с примамливите си вкусотии!

    ОтговорИзтриване
  6. Еликсирче,
    обичам плодов сладкищ,
    а с добавка на локум ще е божествен!
    Няма как да не останат само трохи!
    Прегръдки, мила и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Роси,няма да се рзберем така:)
    Не може да започваш поста с "троха на остана, за нула време:))",а аз сега какво да пробвам?
    Не,че ми е необходимо да пробвам,за да разбера,че сладкиша е чудесен!Обожавам съчетанието малини-шоколад!
    Ще го пробвам с удоволствие!
    Прегръщам те и честит вторник:)))
    Поздрави на врабчетата изяли и трохичките от сладкиша:)))

    ОтговорИзтриване
  8. Комбинация от любими продукти!
    Сигурна съм, че този сладкиш ще премине и в моята графа любими!:)
    Неутоим е, Еликсирче!

    Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  9. Сладкишът е невероятно вкусен, а интерпретацията с малини и шоколад ме "грабна", Роси! Взимам си едно парче с кафето и ти желая изпълнен с усмивки ден! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Изглежда адски вкусно! Преди време търсех рецепта за този сладкиш с яблъки, дадаха ми, но след като го направих ми казаха, че не съм се справила много добре (по снимки, де - не са го опитвали). Макар че си беше много вкусен, та съм сигурна, че и твоят с право влиза в най-добрите.
    С тези малинки... страхотия си получила!!!

    ОтговорИзтриване
  11. Марияна,Мони,Валентина,Леви,Дани и Еви,наистина тази комбинация е много сполучлива,радвам се,че допадаи на вас!

    Мони,с ябълки и кайсии ще е фантастично!

    Бети,и на мен често ми се случва да търча за нещо сладичко,докато се любувам на вашите предложения!

    Нинче,идвай насам,много ми е приятна компанията ти,а за още изкушения-има,има,дано да ви харесат!

    Кате,ще призная,че изобщо не преувеличавам,защото от подноса аз успях да опитам само крайчетата на сладкиша,дето останаха като го режех на квадрати.Наистина много се хареса на всички.А за теб не се и съмнявам,че ще го опиташ и вече чакам с нетърпение да го покажеш,аранжиран неповторимо,както само ти умееш!

    Инче,кой се осмели да ти каже такова нещо?И то баш на теб,дето ми скриваш шапката всеки път с твоите прелести?Казвай бързо да му издърпам ушите:))!!
    Сладкиша може да е неугледен и да не блести с впечатляващ външен вид,обаче аз лично предпочитам такива десерти пред парче торта например.
    Със сигурност си го направила страхотен,мила!
    Като този умопомрачителен браунис,дето ми е точно пред очите в страничния колонтитул,докато пиша коментара си:).
    Ти нали си го хапна сладко,сладко,те да си приказват:)).

    Благодаря ви,скъпи момичета,за толкова приятната компания тази сутрин,удоволствие е за мен да започна деня с вашите мили думи!

    Слънчев,спорен и успешен ден на всички!

    ОтговорИзтриване
  12. ООоооо, сладкиш със шоколад!!!! Аз съм човека, нали знаеш :)
    Щом го и препоръчваш, ще трябва да пробвам, докато има още малини. Много ми харесва тази комбинация от малини и шоколад.
    Поздрави сърдечни за теб и хубава, усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  13. Това ще влезе и в моята класация за топ-сладкиши. Благодаря, Еликсирче, че отново ме изкуши и провали намеренията ми за една бъдеща диета:)
    Щастлива седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  14. Пепи,знам ,скъпа!Посвещавам го на теб!Точно по критерия на вашето фемили е!Да ви е сладко!:)

    Гуинет,знам,че си го правила този,видях,видях,и то каква снимка самооооо!:)Препоръчвам ти и шоковарианта!
    Аз съм на диета и ям сладкиши,свалих 6 кг.,така че почвай моята и няма да ти пречи.:))

    Хубава нека бъде и вашата седмица,дружки!:))

    ОтговорИзтриване
  15. Шоколад и малини! Веднага ме спечели с тази комбинация ;)
    Веднага влиза в списъка за правене!
    Поздрави и хубава вечер :))

    ОтговорИзтриване
  16. Елинце,радвам се,да ви е сладко,мила!

    ОтговорИзтриване
  17. Страхотен сладкиш,супер цветове.Много ми харесва миличка!

    ОтговорИзтриване
  18. Ле-лееее, Еликсирче, този сладкиш е истинско блаженство!! Сигурно и с ябълки е прекрасен, но този ти шоколадово-малинов вариант :) определено е нашият! Със сигурно ще се пробва в най-скоро време - докато все още има малинки :))

    ОтговорИзтриване
  19. Ехаааа, чудесен сладкиш, не се учудвам, че ти е любим , Еликсирче! Ще го направя непременно!Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  20. Страхотен сладкиш, Роси :) Много ми допада. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  21. Йоли,Мина,Траянче и Зори,думите ви са топъл завършек на днешния ми ден,много ви благодаря!
    А който реши да го опита със сигурност няма да съжалява!

    Прегръдки за всяка от вас,милички!:)

    ОтговорИзтриване
  22. Умопомрачаващ сладкиш ЕЛИКСИРЧЕ.
    Толкова изпипан и красив е станал поздравления!
    Прегръдки и весели почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  23. Страхотно изглежда твоят вариант с шоколад и малини, Еликсир!
    Съчетанието на вкусове, цветове и аромати е прекрасно. Напълно обясним е и "резултатът ... ни троха".
    Благодаря за чудесната идея,
    поздрави и хубави празнични дни, Диана

    ОтговорИзтриване
  24. Здравче и Дианка,оценявам много високо одобрението ви и ми е радостно да прочета отзивите ви,благодаря сърдечно!

    Слънце и релакс ви пожелавам и аз през тези септемврийски празници!

    ОтговорИзтриване
  25. Сладкишът ти е страхотен,идеята много ми хареса, за вкуса мога само да предполагам, но съм сигурна, че ще е безсрамно вкусен:))))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  26. Жани,верно е такъв-безсрамно вкусен и безкрайно лесен!Опитай го непременно,ще ти искат рецептата,гарантирам ти!

    ОтговорИзтриване
  27. Малини.... невероятно е!
    Еликсирче, снимките са твърде истински, та незнам дали няма да хукна сега за малини!
    Благодаря за идеята и хубави празници!

    ОтговорИзтриване
  28. Е, не е честно, толкова много ми харесва!
    Толкова лесно изглежда и как добре си го обяснила, чудно!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  29. Мъхче и Павлинка,много ви благодаря,момичета!

    Мъхче,хуквай,дано има още на прилична цена,че скоро не съм проверявала!

    Павлинка,наистина е много лесен за правене.

    Поздрави и хубава вечер,дами!:)

    ОтговорИзтриване
  30. Елексирче, направо ме разби с тая рецепта!!!
    Досега не бях виждала сладкиш с бисквити дето да се пече :-О

    Снимките са много изкусителни - бонбончета)
    Непременно ще го направя тези дни - много ме привлича идеята за ябълки или сливи...
    Поздрави мила!

    ОтговорИзтриване
  31. Елексирче, ако знаеш от кога съм хвърлила мерак на тази рецепта?Само че имам един проблем - аз не ям шоколад и се замислям с какво мога да го заменя?
    Определено тази рецептичка ще ти я открадна.
    Благодаря ти за рецептата.

    ОтговорИзтриване
  32. Весенце,ще се радвам да го направиш и да ви е сладко!
    Има два варианта,ако проблема е само в шоколада,замени го с какао на прах.А ако изобщо не обичаш шоко десерти,не слагай нито шоколад,нито какао,направи го както е в дадените линкове в началото на рецептата.

    ОтговорИзтриване
  33. Еликсирче, голяма вкусотия е сладкиша на Фукла - у дома е много уважаван:))).А сега и ти с този шоколадов вариант - ще се пробва, няма начин:))).
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  34. Благодаря ти,Аелис!Да ви е вкусен пожелавам!

    Хубав и усмихнат нека бъде и твоят!

    ОтговорИзтриване