14 май 2012 г.

пиле с моцарела и доматен сос



Освен свинските хапки с гъби и кашкавал у нас често се прави и се харесва това ястие.
Много е вкусно,а на всичкото отгоре не е бързо ,а направо светкавично бързо за приготвяне.
Особено,ако като мен си улесните процедурата и използвате готов доматен сос за паста.




Продуктите са:

пилешко бон филе
моцарела
доматен сос
зехтин
парченца маслини-по желание
пресован чесън-по желание
риган,къри,червен и черен пипер


Приготвяне:

Ястието може да се приготви на тиган или в тавичка,запечено във фурната.
Аз го правя по втория начин,но този път е в индивидуални керамични съдчета.

Във всяко сложих на дъното от доматения сос и поръсих парченца маслинки.







След това разположих по 2-3 бон филенца.
Поръсих ги с риган и черен пипер.






Отгоре подредих резени моцарела,поръсих още малко подправки.








Завърших с няколко капки зехтин.
Пече се в предварително загрята фурна за не повече от 30 мин.








Може да сервирате в същите съдове,но по-удобно е да се прехвърли в чинийка.






Бързо е ,нали?! :)
И е много вкусно!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

п.п. Понеже както споменах в началото често го приготвяме и ни е сред любимите гозби,това ястие заслужаваше и малко дневни снимки :








62 коментара:

  1. О да, достатъчно бързо е :) И много апетитно!
    Затова предлагам изобщо да не го прехвърляме в чиния, ами да сервираме в съдчетата :))) без друго са достатъчно малки. Да се оправдая така: То ще задържи топлината на ястие за по-дълго време (хихихихи, хайде, обори ме сега)

    Чудесно понеделнишко предложение, Роси, сърдечно ти благодаря и ти пожелавам хубава и спорна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не само че няма да те оборя,ами и като ти знам табиета напълно ще те подкрепя.Все пак пиленцето трябва да остане топло,докато привършите с Мише ракийката :) .
      Радвам се на одобрението ти,Пепи!
      Хубава и усмихната нека бъде и твоята,миличка!

      Изтриване
  2. Жестоко!!! Много, много вкусно изглежда, Роси!
    Ще се опита по този начин месцето, няма начин! Благодаря за рецептата, адски много ми допада :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Инче,много се радвам,че ти харесва,дано и на яве ти е все така вкусно!
      Поздрави от мен!

      Изтриване
  3. Абе нещо мноооого италианско ми звучи тази рецепта ,Роси :)))) .....направо открадвам идеята ти и я правя тези дни :) ! Толкова апетитно изглежда порцийката в чинийката ,че да изядеш и двете :) !
    Хубава нова седмица и спокойна вечер ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ивана,напълно правилно ти звучи рецептата.Доколкто виждам от източника тя е на Дж.Оливър,но в италианската кухня мисля съм срещала подобен вариант с пилешки гърди и пармезан.
      Хубава да бъде и твоята,прегръдки!

      Изтриване
  4. Ох, на път съм да колабирам пред монитора - не може да изглежда така апетитно и примамливо това твое пиле с моцарела, Еликсирче - просто не е истина!!!!
    Направо си придърпвам чинийката от последната ти снимка - убийствено вкусно е!!!

    Прекрасна и вкусна седмица ти желая, мила :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мина,недей така,ще се чувствам гузна за причинени неволно вреди на скъпо другарче!
      Благодаря ти,миличка,успешна и спорна да е и твоята седмица!

      Изтриване
  5. Рецептата ти е много вкусна, Роси! Да ти кажа в съдовете много ми харесва, някак си много апетитно! обаче пък съм ти фен на чинийките с макове, та и тях няма да ги прескоча:). Точно на Барила обожавам сосовете за спагети, та съм сигурна, че и този, който използваш е страхотен. Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,Кате,значи и двете симпатизираме на Барила.За мен всичките им сосове са трепач.А съдчетата са много любими мои и често ми идват на помощ,когато всеки обича различни добавки.Но в тази рецепта не се налагат промени,дружно си я харесваме.
      Поздрави сърдечни и от мен!

      Изтриване
  6. Облизвам се пред монитора и за сетен път се убеждавам, че с малко, но подбрани и вкусни продукти се получава шедьовър. Комбинацията от вкусове е любима вкъщи и със сигурност ще се хареса вкъщи. Благодаря за споделената вкусна рецепта, Роси! Прегръдки с пожелания за спорна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ева,много ще се радвам да ви хареса!И напълно си права-понякога с малко се получава нещо много вкусно.
      Усмихната и позитивна нова седмица и за теб,скъпа!

      Изтриване
  7. Роси, страхотна вкусотия, пък и лесна :) какво повече да иска човек :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами,Зори,освен чаша хубаво вино май за друго не се сещам :) !
      Ако има и едно тирамису за десерт за миг бихме се почувствали в рая по италиански :) .
      Поздрави,мила!

      Изтриване
  8. И аз споделям идеята на Пепчо :)
    Чудесно, вкусно и елегантно поднесено, Роси!
    Ставам му фен!!!!!
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А аз съм твой фен,усмихнато момиче!Благодаря ти!Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  9. Роска, уникална рецепта, от себе си бих добавила богато босилек!
    Ще докладвам :)))
    Хубав вторник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,Мариянче,благодарение на Пепи Стоева вече и аз се замислям за някое друго листо босилек :) .Имам си малко находище благодарение на нейните семенца.Чакам доклада обезателно,ако има и снимчица ще съм много щастлива.
      Хубави дни и за теб!

      Изтриване
  10. Скъпа Роси,отново си уникална и неповторима!И хубави снимки си направила.
    Приятна седмица и от мене и очаквам с нетърпение нови кулинарни елексири.

    ОтговорИзтриване
  11. Обожавам пиле с моцарела, обаче с такъв сос, страхотно! Много, много апетитно! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  12. Хм, ще спра да надничам при теб и Зиче посред нощ. Все огладнявам,а вие милост нямате с тези глезотии.
    Прекрасно съчетание на пиле с моцарела. Записвам си идеята и ще я приготвя тази вкусотия.
    Прегръдки и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  13. Таня,Линче и Нина,благодаря ви,дами!
    Усмихнати пролетни дни и на вас!

    ОтговорИзтриване
  14. Роси, пак даваш чудесна идея!
    Аз правих нещо подобно, но мисля, че така повече ще ни хареса пилешкото.
    Прегръдки и пожелания за хубав ден :)

    ОтговорИзтриване
  15. Това вече ми изяде диетата:) Страхотно е , Роси!

    ОтговорИзтриване
  16. Аз докато се натуткам изписахте блога:))))))))))
    Много апетитно и примамливо е Роска при тебе.
    Бърза лесна и идейна рецепта.
    За снимките няма да ти казвам че са разкошотия!
    Някъде ми се губиш по тъча тези дни :))
    Прегръдки за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  17. Роси,това със сигурност ще бъде направено и в нашата къща.Обичам бързите ястия във фурната-хвърляш го там и не му мислиш.Благодаря за рецептата,миличка!
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  18. Това пиле с моцарела и доматен сос ще да невероятно вкусно, много любима комбинация:)
    И аз много благодаря за идеята... бързо и лесно :)
    Роска, прегръдки мила и много хубавден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  19. Благодаря ви,момичета за отделеното време и внимание,много ми е драго да ви се порадвам тук!
    Хубав ден за всички ви!

    ОтговорИзтриване
  20. Супер! Това ще е вечерята ни утре :) Благодаря! :)

    ОтговорИзтриване
  21. Има ли моцарела и домати...обожавам всичко!Еликсирче, това да не е подготовка за Италия?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е то аз от много канене само с подготовката си седя.Ей на,и днес аха да се поддам на изкушението в Уиз и....пак се отказах. :(
      За домат и меки сирена и аз душа давам,мила!

      Изтриване
  22. Ех, Роси! Скоро ще напиша как е във вариант със свинско бонфиленце! Изглежда УНИКАЛНО!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,дано го щракнеш да му се порадвам,Мария!Дано ви хареса!Прегръдки!

      Изтриване
  23. Страхотно, точно по мой вкус! При това е достатъчно бързо, като за моя график в момента :)
    Роси, благодаря за тази рецепта, мила!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лети,съвсем се изгуби,но те разбирам и се радвам,че намина!Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  24. Това ще е! Оттук нататък когато сичупя краката да се прибера да сготвя- ще е това! изглежда чудесно, а факта че е готово за половин час, ме спечели;))))
    Хубава вечер, Роси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марта,много си забавна! :)
      Това наистина е супер експерсна спасителна и много вкусна гозбичка.
      Хубава да е и твоята,скъпа!

      Изтриване
  25. Щом има разтекло се сиренце и пиленце значи е супер!Чудесно предложение, Роси!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  26. Много е апетитноо! Хем, лесно, хем бързо, а най-вече вкусно!

    ОтговорИзтриване
  27. От вчера го гледам във форума, направо умопомрачително вкусно ми изглежда! Благодаря ти, че си ми писала в темата, че е подходящо за белтъчен ден.Не ми е много препоръчително да смесвам групи белтъци, но просто няма да устоя и ще го опитам! Всички неща, които показваш, са страхотни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Дилянче!
      Поне 90 %,следващи режима ги смесват,така че не се плаши,пак ще имаш добри резултати!
      Радвам се,че ти харесват моите занимавки тук :))!
      Успех с режима и хубав ден!

      Изтриване
  28. Аха, това вече звучи наистина по мой вкус, а и наистина лесно и бързо. Не ми е известен този сос, не съм ползвала и виждала, но ще потърся по големите магазини и следващото сготвено филе ще е така.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Весе,има го във всички вериги.Благодаря ти,дано ти хареса!
      Поздрави!

      Изтриване
  29. Е, това е точно по мой вкус, Роси!:-))) Много обичам пилешко месце, а подготвено по този начин, мога да го поднеса на върлите любители на свинското у нас. А щом и като е светкавично бързо, става идеално за неочаквани гости.:-)))
    Благодаря ти за споделянето на вкусотията, а че съм влюбена в снимките и начина на оформяне на постовете ти, знаеш, нали?:-))
    Топла прегръдка и вдъхновяващ ден, миличка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,скъпа,много ми е приятно да ме похвалиш толкова много!Дано се хареса и на вашата трапеза!
      Прекрасен ден и за теб! :))

      Изтриване
  30. Pоси, наистина невеpоятно вкусна pецепта! Облизахме си пpъстите и чиниите :))) Благодаpности от цялото ми семейство!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А от мен благодарности,че сподели и ми е много приятно,че сте останали доволни!

      Изтриване
  31. Страхотно изглежда! А сол необходимо ли е да се сложи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Необходимо е малко да се посолят филенцата според вашия вкус.
      Дано ви хареса и благодаря!

      Изтриване
    2. Страхотна вкусотия! :) А става лесно и много бързо, много благодаря за рецептата и се извинявам за късния отговор ;)
      Прохладно лято!

      Изтриване
    3. Късен,ама положителен отговор,което много ме радва,благодаря ви!
      Прохладно и усмихнато лято и на вас! :)

      Изтриване
  32. Мила Роси,рецептата е прекрасна!Бърза,лека и вкусна,точно за лятото!Аз досега не съм купувала моцарела,тъй като веднъж опитах и никак не ми хареса,но в тази комбинация е точно в десетката!Благодаря ти за поредната сполучлива рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вале,радвам се,че ти харесва ястието!А моцарелата се намира и в друг вариант-прилича на кашкавала,но се води моцарела,не е задължително да е от прясната,пък може и направо да я замениш с кашкавал.Но наистина и свежата като се разтопи и запече е много вкусна ,въпреки че аз всякак я харесвам де. :)
      Много прегръдки от мен!

      Изтриване
  33. Много ми намигна това пиленце. Прекрасна рецепта :)

    ОтговорИзтриване
  34. здрравей Роси и аз ти благодаря за вкусотията която ве4е опитахме и мъжът ми много я хареса пробвах я с пилешки и бут4ета нямах моцарела и сложих топено сирене и беше невероятно пробвах и някои други рецепти които много ми харесаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам на такива положителни отзиви и благодаря за доверието и че намина да споделиш!
      Приятен ден!

      Изтриване
  35. Росинка, направих го това пиленце :) Използвах пържолки от бут, добавих босилек - облизахме си пръстите!!! Като пица без блат :) Благодаря ти много за рецептата, миличка!
    А ето и как изглежда - http://prikachi.com/images/595/6116595e.jpg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за споделената емоция и доверието,Зори,а снимката е убийствена!Прегръдка и от мен!

      Изтриване