1 октомври 2012 г.

кокосови мъфини с нектарини







Тези мъфини бяха първите,които направих преди няколко години,когато се сдобих в формички за печенето им.
Днешните са отново по същата рецептата ,но този път добавих и кокос.

Продукти :

2 яйца
130 гр. захар
150 мл. прясно мляко
30 мл. олио
240 гр. брашно
5 с.л. с връх кокосови стърготини
1 бакпулвер
1 ванилия
200 гр. нарязани нектарини - 1 с.л. захар + 1 с.л. брашно




 

Приготвяне:

Сложете хартиени капсули в гнездата на формата за мъфини или ги напръскайте със спрей за печене / ако са метални / .
Разбийте яйцата със захарта на пухкава пяна.
Добавете олиото и прясното мляко,пак разбийте.
В купа пресейте брашното с ванилията и бакпулвера,размесете с кокоса.
Добавете сухите към течните съставки,обединете.Към нарязаните нектарини добавете 1 с.л. захар и 1 с.л. брашно,объркайте ги да полепне добре брашното и ги прибавете към кексовата смес.
Насипете в кошничките до 2/3 от обема им и изпечете мъфините в загрята на 180 гр. фурна  без вентилатор,до суха клечка.
Охладете на решетка.
По желание още топли ги поръсете с пудра захар.






42 коментара:

  1. Роси, чудесно хрумване да им добавиш кокос.Представям си колко ароматни и сочни са!
    Хубаво утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ми стана предпочитан кокоса,Бети.
      Хубав ден!

      Изтриване
  2. Е, открадна ми идейката с тази кошничка! От 2 - 3 седмици дъщерята я има като подарък и все още не може да ѝ намери подходящо място в хола, аз пък още се чудя с какво точно печиво да я напълня и снимам! :):):) И докато се начудя, ти я напълни!:)
    Чудесно допълнение са тези кокосови стърготини и оригинално си поднесла мъфините!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е,хайде сега,не се тюхкай :) ,ами вземи изпечи нещо и го снимай,че то пълнежа е по-важен от декора :),който съм убедена,че ще бъде различен при теб!
      Кошничката ми е подарък от половинката от екскурзията ни юли месец.
      Хубав вторник,Тили!

      Изтриване
  3. Роси, гледай ти каква кошничка с вкусотии! Все едно попадам в някоя приказка... Толкова уютно ми стана. Роси, хич не си и помисляй да скриеш снимките от нас:), ние с Мъхчето сме публикували, ама искаме и твоите, нали знаеш, че все не ни стигат разходките, та ако може още:):):) Наистина ще се радвам много да ги споделиш, знаеш колко обичам разходките! А тези места и сто пъти да ги видя няма да ми омръзнат. Иначе мъфините ти са много интересна комбинация на праскови и кокос. Сигурна съм, че са много вкусни! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате,нали виждаш,че си търся оправдание,хич не ми се занимава и с тези снимки,то ми стига дето се мотам с кулинарните :) .
      И на Ирма и Танчето обещах,ама съм несериозна,признавам :).
      Все пак може и да ви изненадам някой снежен ден....
      Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  4. Роси, наистина чудесна идея за смесването на кокос с нектаерини!
    Кексчетата са станали много ароматни,идеални за кафенце!
    Прегръщам те и ти пожелавам чудесен есенен ден:)

    ОтговорИзтриване
  5. Обожавам кокос и ще ги пробвам със сигурност :)


    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марина,дано ти харесат,хубава да бъде и за теб и Георги!

      Изтриване
  6. Неуморна си, Роси! Красива публикация, за пореден път. Толкова приятно ми подейства.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи,обещавам да си дам малко почивка от публикуването,но искам да изчистя всичко сезонно и плодово,най-вече десертите.
      Радвам се,че ти харесва днешната,благодаря!Хубав и за теб! :)

      Изтриване
  7. Много интересна комбинация от вкусове! Мъфините са чудесни и ще ги пробвам!
    Слънчев и усмихнат ден, Роси! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Роси, чудесни плодови мъфинки!
    Как така ще си починеш от публикациите?
    Нов сезон ,нови кулинарни творения!:)
    Поздрави и приятен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох,Мира,трябва поне три сезона да спра да готвя или да снимам,че се затрупах,а и малко ми се иска да се отдам и на други занимания,за които сега не ми остава време,но няма да изчезна съвсем,не бой се :) .
      Благодаря ти за подкрепата,приятен да бъде и за теб!

      Изтриване
  9. Страхотни мъфини, Роси! Красиви снимки, разнася се ухание от тях!
    Слънчев ден! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси,мерси....слънчев и хубав вторник и на теб!

      Изтриване
  10. Кокос и нектарини, каква ароматна комбинация! Неустоими са, Роси!

    ОтговорИзтриване
  11. Отговори
    1. Готово, метнах ги. на едните ръснах кафява зхар, на други - орехи.

      Благодаря ти за подслаждането, другарче мило!

      Изтриване
    2. Е пак надмина подстрекателя си,Пепи,ама разкошни са станали,а с орешките и захарта и някак хрупкави отгоре,и как хубаво са бухналиииии,браво,идеални са....и много благодаря,така ми е драго да съм ти муза :) !
      Прегръдка и хубава вечер!

      Изтриване
  12. Кокос обичам във всичко-така че и тези мъфини ми допаднаха.Изглеждам много вкусни...
    Приятен ден,Роси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз залюбих кокоса и все по-често го ползвам,най-вече за аромат.
      Приятен и на теб,Живе!

      Изтриване
  13. Чуднички са, Роси!
    Много обичам кокос, а в комбинация с плодове ще е перфектно.
    Прегръдки и пожелания за хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Роси, добре че са с нектарини ;)) Много обичам мъфини с кокос! Предусещам колко ще са вкусни и ароматни! И кошничката ти е много идейна - гледам ги напоследък на доста места, че и шишарки си набавих, но все не остава време за нея. Сама ли си я прави?

    ОтговорИзтриване
  15. Много ароматни мъфини, Роси! А за това чудо спрей за печене, чувам за първи път. Какво аджеба представлява?

    ОтговорИзтриване
  16. Роси, нектарини все още се намират по магазините. Имам време да опитам, нали? Много обичам кокос, много!
    Хайде хубава вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  17. Чудесно съчетание и още по-хубав декор!Е,Роси,като си имаш полянка...Ама много хубава кошничка!А мъфинчетата в нея са като в най-разкошен поднос!И далийката,чудно!

    ОтговорИзтриване
  18. Невероятни са, Роси, а такива кошници има и при нас:)Много красиви снимки!

    ОтговорИзтриване
  19. Роска интересно предложение и още по интересно поднесено! Мъфинките са чудни!
    Хубава сряда:-)

    ОтговорИзтриване
  20. Роси, чудно предложение! Комбинацията кокос - нектарини звучи много апетитно! И кошничката е много идейна и интересна! Хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
  21. Успя да ме изкушиш, Роси! Кокосови и с нектарини, макар и мъфини, грабвам си един и ще му насладя с удоволствие. Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  22. Благодаря ви за комплиментите,момичета,и дано ви харесат и на вас!

    Ирма,кошничката писах по-горе,че ми е подарък от половинката,да си снимам в нея или да я аранжирам у дома с плодове или цветя,купи я в Ягодина това лято.

    Лимонче,спрей за печене си поръчвам от тук:

    http://www.aromashouse.com

    Това е маслена субстанция под формата на спрей ( като дезодорант ),напръсквам тънък слой,разнасям равномерно с пръсти или с четка и нищо не залепва.

    Поздрави на всички! :))

    ОтговорИзтриване
  23. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  24. Чудесни мъфини, Роси! Ароматни и със сигурност много вкусни. Кошничката е приказна. Всичко е наистина прекрасно.

    Прегръдки, Роси и прекрасен weekend!

    ОтговорИзтриване
  25. Роси голям фен съм на кокоса и така ми допаднаха тези мъфини :)) Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  26. Вени и Диди,благодаря ви,дами!Сърдечни поздрави и от мен!

    ОтговорИзтриване
  27. Здравейте, редовно следя публикациите във Вашият блог. Правила съм бисквитите с шоколад и кокос, а днес приготвих и мъфините, но с боровинки.
    Станаха невероятни! Благодаря за рецептата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за доверието,похвалите и отделеното внимание,Роси!

      Изтриване