16 октомври 2012 г.

сладкиш с грис , ябълки и круши




 
   
 Сто процента знаете тази рецепта и повечето от вас сигурно я правят от доста време.
За първи път мисля,че я срещнах тук.И въпреки пре-дългите коментари и отзиви дълбоко загнездените в мен съмнения относно крайния резултат не се разсеяха и го подминах.
Втората ми среща с въпросния десерт беше по телевизията,не помня точно в кое предаване,май при Звездев,гост беше Алиса Софиянска и го направи.
Да,видях нагледно технологията,и въпреки това  все не вярвах,че от поръсване на съставки,а не разбъркани,ще стане нещо читаво .
Все ми се струваше,че сладкиша ще е много сух.
А аз след прекалено сладките десерти най-не обичам сухите такива.







Третият път,преди година, много убедителен тласък ми даде Вики,когато представи нейния икономичен сладкиш с ябълки и круши.
Няма да крия,пък и то се вижда в коментарите,попрепитах я за моите съмнения,но тя ме окуражи да опитам.А и снимката й беше доста красноречива,сладкиша изглеждаше толкова пръхкав,лек и въздушен,та нямаше повече място за отлагане.
Направих го по нейната рецепта.







Вики,хиляди благодарности!
Ако не беше ти и твоята изкусителна фотография още нямаше да сме го опитали,а той се оказа.............невероятно вкусен,много ароматен и най-главното- много по-сочен от всеки друг стандартен кекс или сладкиш.








Продукти:

за сухата смес:

1 ч.ч. брашно
1 ч.ч. грис
3/4 ч.ч. захар
1 бакпулвер
1 ванилена захар
2 ч.л. канела

за плодовата смес:

2 ябълки
2 круши
1 с.л. канела
1 капсула есенция ванилия

отделно за поръсване :

120 мл. смес от разтопено масло и олио
едро счукани орехи
стафиди
пудра захар за поръсване







Начин на приготвяне:

В купа разбъркайте сухите съставки ,за да се хомогенизират равномерно.
Разтопете малко масло в мерителна чаша и допълнете до 120 мл. с олио.
А можете да го направите и само с масло,или само с олио.
Плодовете рендосайте и разбъркайте с ароматите .
Тавичка застелете с хартия за печене.На дъното намажете с масло.
Започнете да редувате двете смеси.
Поръсете дъното на тавичката с пласт суха смес.
Следва ред плодова смес ,полейте със струйки от мазнината ,поръсете стафиди и орехи.
Отново поръсвате от сухата смес,после плодова,мазнина,орехи и стафиди.
Не съм следила точно колко пласта станаха,мисля,че повече от 3.Накрая завършвате със суха смес.Поръсвате останалото масло ,орехи и стафиди,и печете в предварително загрята фурна на 170 гр.




Не съм проверявала с клечка,просто на допир трябва сладкиша да се усеща уплътнен.
Поръсете го с пудра захар и го оставете  да изстине напълно преди да го разрежете ,защото  докато е горещ е  рехав,но после ще стегне .







Забележка: Когато настържете плодовете, от тях ще се отдели сок.Не го отцеждайте в никакъв случай - слагайте и от него между пластовете.Така със сигурност сладкиша ви ще бъде сочен,сочен и пак сочен.










На финала на днешната публикация искам да благодаря сърдечно и от страниците на блога на Иглика за изпратените ми корени малини,които веднага засяхме и поливаме редовно с надежда да се хванат ,защото са от сорт,който дава плод пролет и есен!
Знаете,че подобни жестове на внимание и взаимопомощ са ми особено ценни и изпълват със смисъл и съдържание цялото това упражнение,
наречено "личен блог".

*******************************************************************

Ето повторение на сладкиша от есента на 2014 г. :





68 коментара:

  1. Merhabalar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz bir görüntüsü var.

    Saygılar.

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятен сладкиш, Роси! Правила съм го с ябълки, ще опитам и твоя вариант с два плода.
    Иглика наистина е невероятна! За снимките на последната тв реклама, която снимах ми изпрати пресен дафинов лист. Съжалих много, че не успяхме да се видим и запознаем на живо. Прегръдки и за двете! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно си права,Еви,страхотна дама е!
      Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  3. Чудесен сладкиш си направила,Роси!
    Апетитен,ароматен и плодов!
    Изкуситерни снимки ,както винаги!
    Слънчево настроение ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много си мила,благодаря ти,Мира!Хубав ден и на теб!

      Изтриване
  4. Със здраве да си отглеждаш малинките Роси!
    Права си за упражнението "личен блог" - хубаво е да има връзка между хората, не само картинки да гледаме.
    А да. Твоите са много изкусителни. Роси, не разбриам как ти търпи търпилото да имаш публикация за пускане, а да я държиш в черновите. Такъв сочен сладкиш!
    Имам въпрос, тъй като съм правила сладкиш с настъргани ябълки и не ми беше харесал:
    Едро или ситно настъргани плодовете?
    Какъв е приблизителния размер?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано,дано,Пепи,много ги обичам,а Иглика запомнила ,че съм удивена от факта,че има малини и през есента и бе така мила да ми изпрати.
      Търпилото ми търпи по три причини-първата е,че черновите са написани,но снимките не са избрани и малко пооправени,че обикновено светлината им идва недостатъчно.Втората е,че всяка публикация трябва да си изживее няколкото дни "слава",защото ми е интересно да прочета отзивите ви.
      И третата е,че се старая да пускам рецептите съобразно сезона,и ако не успея за настоящия отлежават понякога до следващия.
      А пък и за къде да бързам,нали и при вас трябва да сваря да вляза,да се полюбувам....
      Плодовете стържа на приставката на комбайна,може да се каже че е средно между едро и ситно ренде,повече към ситното.
      Моите ябълки бяха сочни,а и сложих всичкия отделен сок,това мисля,че е решаващо за този сладкиш.
      Пожелавам ти вълнуваща седмица!

      Изтриване
    2. Хехех, мерси за отговора, но сега виждам, че половината от втория ми въпрос съм го изяла. може би заради обедното време :)
      Какъв е размера на тавата, ориентировъчно?

      Изтриване
    3. Специално слязох да я измеря :) ,точно 23,5 /23,5 см.
      Според мен колкото повече се прави по усет този сладкиш,толкова по-добре,а ти поне откъм усет нямаш проблеми.
      Ако се решиш на втори дубъл-дано ти хареса този път!
      Аз понеже нали все от сухота се опасявах та поръсих доволно и отделения сок,стана невероятно крехък и сочен.

      Изтриване
  5. Роси, вече казах, че удоволствието е мое и изваждайки малко корени от малините си прочиствам пространството. А си е грехота да се хвърлят в боклука, затуй пак не ги намалих като количество, нямаше къде да ги разхвърлям, жалко, че поиска няколко коренчета...Пролетта ще ми се, не ще ми се, ще трябва ново проскубване, че тези малини се размножават страшно много. Та ако твоите нещо не са се прихванали, както и ако има и други желаещи, ще ги разпращам. А този сладкиш съм правила само веднъж, преди поне 15 години, майката на един колега все го правеше и в работата все аз го изяждах, та не се занимавах често да го правя. Ама като той се премести в чужбина, вече няма и ме подсещаш за него.
    А така изкусително си го представила, че преглъщам лакомо! А иначе да живеят блоговете, когато служат за добро, щото то само хубавинки да гледаме и преглъщаме не е достатъчно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно така Иглика - нищо не бива да се хвърля, още повече когато може да зарадва някой друг! Ето, Роси сега е толкова щастлива, колкото бих била аз, ако кайсиевото дръвче не ми беше умряло! А сега, тъкмо се прибирам от пазара, където носих няколко семенца от моя шнитлаух на една добра леля, която ми даде преди десетина дни саксийка с прясна мащерка, че моята измръзна зимъска, а новата не щя и да поникне. Ама как се зарадва жената, въпреки че бяха малко. Дано само й поникнат, че моите 20-на коренчета са от 5 пликчета семена :)
      Уф, малко ме е срам, но ми се ще да се наредя и аз на опашката и да помоля за коренчета малинки от тоя сорт, щом напролет пак ще ги разреждаш. Много ще съм ти задължена и благодарна, Иглика! И ще ми е приятно да се запознаем! :)
      Поздрави и успешна седмица!

      Изтриване
    2. Никакъв проблем за малините! И на мен ще ми бъде приятно! А по повод мащерката има много саксии в разкошно състояние на спирката Константин Величко на метрото- пазара Димитър Петков - като се тръгне към пазара с цветята точно в началото му има една жена, която продава лимонова мащерка в едни саксии, доста разклонена и на цена 2 лева, страхотна е, а има всякакви подправки, само че тя седи май до към 13 часа някъде. Тъй като там близо е стоматологът ми, който посещавам напоследък често, този пазар ме побърква и всеки ден се прибирам оттам с нова саксия - я цвете/примерно големите саксии с димитровчетата са от 3-5лв. и са приказни/, я подправка, ще ме изгонят от къщи.....

      Изтриване
    3. Иглика и Ирма,каква хубава седянка сте заформили,все едно стоя до вас и ви слушам :) .
      Дами,радвам се,че публикацията ще е взаимно полезна!
      Иглика ,ако на пролет и след Ирма или още някой друг желаещ ти останат корени разбира се,че можеш и повече да ми изпратиш,нашите и без друго били за подновяване и махнахме няколко стари храста сега за новите.Пък ако ми останат случайно не бой се ,зян няма да станат,има на кой да дам и аз да си посее.
      Моята мащерка пък направо подлудя,някой ако иска мога да му набера и изпратя.
      Не е като горската,за чай не ми се струва подходяща,сорта е по-скоро с аромат между мащерка и чубрица.

      Изтриване
  6. Нама да се колебая толкова дълго време , веднага ме спечели за каузата :) ...снимките изглеждат много вкусни и сочни ,а аз се чудех какъв да го забъркам , :)имам и круши и ябълки и вадя веднага рендето :) ! Благодаря за рецептата ,Роси !
    Прегръдки и хубава вечер !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Силно се надявам да ти хареса,Ванюша!
      Сладкишът колкото е елементарен,толкова е специфичен и дано ти стане сполучлив!
      Прегръдка имаш и ти от мен!

      Изтриване
  7. Ееееее,Роси, ама така си го снимала,че на човек му идва да хукне към кухнята и да го спретне!Дано ти се хванат малинките,че да имаш материал за кулинарни фантазии!ММного сочен и апетитен десерт.Правила съм го отдавна,но нямам рецептата.Сега го преписах,със знака Еликсир горе в дясно!Лека вечер и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,благодаря за честта и ще се радвам да го видя и в твое изпълнение,Танче!
      Убедена съм,че ще го представиш не по-малко красиво!
      Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  8. Първо да си призная честно никога не съм опитвала този сладкиш, а и не съм попадала до сега на него. Обаче толкова е слънчев и сочен, че съвсем скоро ще се поправи и този ми пропуск! Ама, пък и снимките ти са толкова подкукуросващи, Роси, че няма начин да се забавя много с изпълнението. Направо ми пърхат от екрана! Хм, тъкмо се прибрах от пазара с круши и праскови - защо ли не погледнах тук преди да изляза?! Но нищо, тъкмо още малко ми остава на диетката, да видиш само как ще пирувам после! :))
    И браво за малинките! И аз се радвам заедно с теб, защото знам какво е чувството сам да си отгледаш плодовете на труда, а тези не само че са прекрасни, ами и два пъти ще те радват! Между другото са ми вторият любим плод, след кайсиите. Даже не съм сигурна кой държи първенството ;))
    Прекрасна седмица ти желая, пълна с още много сладости!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирма,да ти кажа право с ябълки и праскови ще стане перфектен,ако решиш да си нарушиш диетата скоропостижно :) .
      Благодаря ти,дано ми се хванат наистина!
      Много хубава седмица и на теб! :)

      Изтриване
  9. Роси много умайващи снимки си направила! Тоз сладкиш изглежда доста вкусен! И аз като чета начина му на приготвяне ми изглежда доста съмнителна работата, но резултатът ти тотално ме убеди да пробвам. А как мислиш ще стане ако продуктите се объркат?

    P.S. Успех с малините и ти пожелавам пролетта да береш плодчета :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,дано,дано!

      Лимонче,сменяш си никовете толкова скоростно,добре,че картинката е същата,за да знам за кого става дума :) .
      Спирам се последно на Лучия,харесва ми!
      Няма причина да не стане,ако го разбъркаш,номера обаче е да си начешеш крастата и да видиш какво ще стане,ако ги ръсиш съставките,то разбъркани може всеки път!Опитай,може да останеш приятно изненадана като мен,само дето му се назлъндисвах няколко години.

      Изтриване
    2. Точно крастата ме тресе сега, Роси! Ще взема да го пробвам пък и грисът ми навя разни мили детски спомени :D

      А нали съм си още новак в блогосферата, все още не съм си натамънила всичко :)

      Изтриване
  10. Много вкусен сладкиш, хапвала съм нещо подобно, но никога не съм приготвяли, изглежда великолепно!
    Прегръдки Роска и хубава вечер:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи е време да му отделиш един час в собствен опит и дано ти хареса,Еви!Благодаря ти,мила,прегръдка за тричките! :)

      Изтриване
  11. Ей, Роси,благодаря , че ме подсети за този древен сладкиш.Приказен е!Особено представен по подобаващ начин от теб.Няма месене, бъркане, точене, цапане-ръсиш ред по ред и става чудно.
    Поздрави, мила и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много точно казано,Вили,древен!Той не само този е такъв,в кулинарията се върти все една и съща плоча,но на различен грамофон.
      Наистина е много лесен и елементарен,което си е направо стряскащо,то затова аз толкова му се дърпах,а се оказа една отдавна изпитана и доказала се рецепта.
      Е,по-добре късно отколкото никога :) .
      Сложила си на аватара онази снимка.....много сте сладки двамата на нея!
      Сърдечен поздрав и от мен!

      Изтриване
  12. Роси,
    имам някакви спомени за детство с подобен сладкиш, но може и да бъркам. Ще взема да го направя да видя спомен ли е, пък току виж и малко съм се подмладила;))))

    Благодаря, прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хайде,направи го,пък ще кажеш какво е,що е .
      Прегръдка и от мен,къпа!

      Изтриване
  13. Роси, аз имах удоволствието да го опитам преди да открия рецептата. И когато проявих любопитство как се прави, очите ми се ококориха. Реших, че нещо не съм разбрала, но ме убедиха, че няма грешка в рецептата. Подсещаш ме, че мнооого отдавна не съм го правила. А твоите снимки са страхотни и много, много подканящи!
    Поздрави и хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи,мерси!Радвам се,че си му фен и даваш кураж и на други,хранещи като мен съмнения.А и се убедих за пореден път,че колкото и популярна да е дадена рецепта винаги има някой,до когото все още не е достигнала и си заслужава публикуването.
      Хубав да бъде и за теб,Снежи!

      Изтриване
  14. Никакво съмнение ще се прави, нали съм в серия ябълки, много ми хареса! Росинка, напълно съм съгласна за захарта, когато се ползват сладки плодове, захарта е почти излишна! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  15. Леле Роси, какви снимки само:) сочни и апетитни!
    Рецептата много ми допадна и ще се подсладим най-вероятно в края на седмицата с това разкошество, за което много ти благодаря!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  16. Линка и Данче,ще се радвам да го направите и да ви е сладко!
    Поздрав с усмивка!

    ОтговорИзтриване
  17. Лелеее, последната снимка е зашеметяваща!
    Онзи ден правих реване и таман се чудех, какво ще го правя останалия грис.
    Много дъхав и ароматен изглежда сладкиша Роси!
    Ще го пробвам с круши, защото много ги обичам.
    Прегръщам те и ти пожелавам хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  18. Кате,ако знаеш пък аз от кога отлагам да си направя реване-поне от 2 години.
    Благодаря,че ме подсещаш!А също и за комплиментите и пожеланията!
    Много прегръдки и от мен!

    ОтговорИзтриване
  19. Истинска прелест виждам при теб, Роси! Страхотни снимки, уникален сладкиш! Поздравления и прекрасен ден! :))

    ОтговорИзтриване
  20. Росиии,страхотен сладкиш-тези дни ще го почвам и аз-благодаря за рецептата!
    Приятна вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  21. Ееее, Роси, голямо благодаря за идеята! Суперско и точно за диетиращи като мен. Непременно ще го пробвам, дори още тези дни. Само искам да попитам, може ли само с олио да поръся, че заради бебка леко диетирам и маслото не ми е сред позволените храни?

    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  22. Оооо, Роси! Много го обичам този сладкиш. Той е един от най-лесните, който правя. Майка ми го наричаше "мъжко сладко с ябълки", въпреки, че го правеше във варианти и с круши, и с дюли. Името му идва от там, може би, защото не се изискват особени кулинарни умения, а може би и защото в онова време на липса на уред като кухненски робот, някой трябваше да настърже огромна купа с ябълки. Хубава вечер, миличка, и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  23. Стара рецепта, позната ми е като "Реден сладкиш". Като има толкова много нови рецепти, позабравяме за старите, изпитани вкусотии :) Браво, Роси, че си я преоткрила и по такъв прекрасен начин ни я поднасяш и подсещаш да я направим отново /за тези които са опитали до сега/, както да предизвикаш тези, за които е нещо ново!
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  24. Тили,Танче,Живе,Дани и Еми,благодаря ви !
    Танче,може и само с олио!

    Пожелавам на всички много приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  25. Роси, сега пък ти мен ще зарибиш - правила съм този десерт в ученическите години и честно казано нямам голям спомен за вкуса, но при тези снимки сега....

    ОтговорИзтриване
  26. Роси невероятни снимки, приканват те да станеш и да запретнеш ръкави :))). Десерта е сплучлив и винаги без засечка. Благодаря че ме подсети за него.
    Прегръдки и хубава събота!

    ОтговорИзтриване
  27. Роси, прекрасен сладкиш си ни поднесла, направо те приканва да си изядеш до трохичка парчето.
    И сега да ти призная, че подобна рецепта за сладкиш с ябълки и грис имам сигурно от...да не казвам колко години, в стария тефтер. Сигурно 100 пъти съм се канила да го правя и все съм се разколебавала. Но ти вече ме убеди. И круши имам, и ябълки, няма мърдане - ще се прави!
    Сигурно си някъде далеч тази вечер, но чакам с нетърпение разказа ти. Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  28. Весе и Диди,радвам се,че съм ви присетила за сладкиша и че сте така ласкави в коментарите,благодаря ви!
    Мариетка,надявам се под моето подстрекателство да го опиташ вече и дано ви хареса!
    Вече се върнах,мястото много ми хареса и ти благодаря от сърце,че ми подсказа тази посока с твоя страхотно увлекателен пътепис!
    Прегръдки и от мен за всички!
    Успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  29. Хей, аз поне от 100 години не се бях сещала за него!!! А, като се замисля много моден беше станал по едно време в нашия край - може би точно заради необичайната технология на приготвяне.
    :)
    Благодаря, че ми напомни - точно на време!!!
    Накара ме даже да си разровя старите тетрадки, за да го намеря...

    И моята рецепта е същата, само дето количеството на плодовете е дадено в чаши (май е по-лесно, като се прави с други плодове, а бакпулвера е сода бикарбонат всичко останало е както в тази рецепта...
    Спомням си, че често сме го правили у дома и много добре се получаваше с настъргана тиква или с дюли!
    Поздрави и благодарности за припомнянето!

    п.п. Блогер не ми дава се впиша със своето open ID... Коментирането понякога се оказва крайно продължително и изнервящо, не знам дали изобщо ще успея да пусна коментара, то това е основната причина все по-рядко да се включвам с коментари тук и там! Сега ще пробвам с другите опции една по една, а ако ти случайно получиш един куп от този ми коментар :)изтрий ненужните! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мария,все пак си успяла,за което ти благодаря!
      Ако е по-лесно ползвай опцията анонимен.
      Много ми липсват коментарите ти тук.
      Идеята за настъргана тиква е страхотна,благодаря ти на свой ред!
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  30. Роси, току що си изпих следобедното кафе с щедро парче от тази вкусотия. Благодаря, че твоите омагьосващи снимки най-сетне ме принудиха да го приготвя!
    Добавих и една дюля в плодовата смес и стана превъзходен. Малко тъничък, защото късно видях пояснението ти за тавата, но скоро ще има повторение и ще го приготвя в по-малка форма.
    Още веднъж - благодаря за прекрасната рецепта!
    Хубава, спокойна и уютна есенна вечер ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ети,страхотно ме радваш,че си го направила най-после и най-вече,че ти е харесал.
      С дюля сигурно е още по-ароматен.Ето как хубавата снимка се оказва решаваща и аз като го видях при Вики чак тогава се реших да преборя съмненията си.
      Много усмихната сряда пожелавам,мила!

      Изтриване
  31. Брех, аз пък не го знам този сладкиш!
    Пропуск, очевидно, по всички коментари, които изчетох...Благодаря, Роси!

    ОтговорИзтриване
  32. Иве,дано компенсираш пропуска и да ти хареса!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  33. Ау, да пиша първо за малините, че да не ги пропусна. Страхотен жест, че и малините дават два пъти годишно плодове - това е страхотно!
    Ние имаме, ама нашите дават по 10 плодчета годишно :/

    За сладкиша - страхотно изглежда:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дари,дано се хванат малинките,ще видим на пролет :),а иначе спор няма,Иглика много приятно ме зарадва с този жест!
      Благодаря за вниманието и че отдели време да прегледаш наведнъж толкова много публикации!Поздрави!

      Изтриване
  34. Направх сладкиша:) добавих и стафиди - всички много го харесаха!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,идеята за стафидите е страхотна,благодаря,че споделихте задоволството си от рецептата!Пожелавам ви хубаво лято!

      Изтриване
  35. Съблазних се от снимките и днес направих сладкиша.Освен ябълки и круши сложих и една нектарина и стафиди.Стана чудесен Роси.Поздрави и спокойна вечер!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи,много ти благодаря за споделените отзиви и съм щастлива,че сладкиша ти е допаднал!Прекрасна импровизация си направила,стафидите и нектарината са му подхождали идеално!Да ви е сладко и поздрави от мен!

      Изтриване
  36. Здравей,Роси!Поздравявам ти за невероятния кекс и не по малко уникалното му представяне.От момента в който го зърнах нямам търпение да го направя.Имам само едно запитване към теб:горе-долу по колко от сухата смес се слага?Да покрие плодовата или по-обемно?Много ще съм ти благодарна,ако ми отговориш и да запретвам ръкави :) Поздрави и успех с малинките!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте и благодаря за комплиментите,много ми е драго да им се насладя!Надявам се да не съм закъсняла с отговора си и да ви помогна.Всъщност няма определени количества при поръсването,гледайте приблизително да разделите мислено двете смеси на равни части и да ги редувате така,че да образуват няколко реда.Аз като поръся от плодовата смес,после със сухата гледам да покрия,все едно поръсвам обилно сладкиш с пудра захар,някак да побелеят плодовете .По принцип не е претенциозен десерт и се прави лесно.Да ви е сладко,поздрави и хубави зимни празници!

      Изтриване
  37. Направих го Роси, ама в доста голяма тава (40 х30) и не ми се получи.. ще опитам пак. Като гледам сега твоята е два пъти по-малка от моята, в която го сложих.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съжалявам,че не се е получил,Лучия,сигурно е станал много нисък в толкова голяма тавичка.

      Изтриване
  38. Пече се вторият за тази седмица.Поздравлвния за рецептата.Харесаха го всички!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви,много ме зарадвахте с тези думи!Да ви е сладко!Поздрави!

      Изтриване
    2. Както ви писах сладкиша се хареса от всички ,но бях пропуснала стафидите заради мои предубеждения,които са били неоснователни.Разбрах го след като го направих в двоен вариант и прибавих и тях.Опитайте задалжително!

      Изтриване
    3. Радвам се,че толкова сте харесали десерта,та вече залагате двоен размер!Наистина е много вкусен и един от любимите у дома!С пожелание за щастливи празници!

      Изтриване
  39. Здравей Роси, от няколко дни и се каня на тази рецепта и днес запретнах ръкави. Стана много, много ухаещо, апетитно и най-вече мокро сладкишче ..... Хиляди благодарности

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еее,супер е това,Катина,много ми е драго,че се е получил добре,да ви е сладко и весели празници!

      Изтриване