31 май 2015 г.

пълнени чушки с яйца и извара




 

Продукти :

4 едри чушки
3 яйца
200 гр. извара
80 гр. настърган кашкавал
1 с.л. брашно
сол,млян черен пипер,копър
100 мл. готов доматен сос за паста
100 мл. вода
1 с.л. натурално нишесте








Приготвяне:

Измийте чушките и скъсете част от дръжките им,за да не пречат,когато ги подредите в тавичката.
Прегледайте на коя страна ще стоят стабилно и изрежете отгоре капаче,през което ще напълните плънката.
Изрежете отвътре семето с помощна на остро ножче без да отстранявате дръжките.
Изрязаните капачета от чушките нарежете на ситно.
Блендирайте изварата ,яцйта и брашното.
Прехвърлете сместа в купа и към нея добавете сол ,копър и черен пипер на вкус.
Добавете 50 гр. от настъргания кашкавал и нарязаните капачета от чушките,разбъркайте.
Напълнете чушките със сместа.
На дъното на тавичката разпределете доматения сос,предварително размесен с водата и нишестето.
Върху соса подредете напълнените чушки.
Полейте ги с тънка струйка зехтин,леко посолете.
Сложете по малко настърган кашкавал върху всяка чушка.
Изпечете ги в предварително загрята на 190 гр. фурна до златисто.





24 коментара:

  1. Като лодчици са тези чушки, Роси! Много апетитни! Никога не съм ги сервирала с доматен сос такива пълнени чушки, другия път непременно ще пробвам (сигурно ще иззпусна и сирене вътре, само с извара едва ли ще ме приемат моите )
    Прегръдка, мила и хубава нова седмица на теб!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пепи,и със сирене правя,но този път имах извара за изразходване и честно казано много ми харесаха с нея.А доматения сос е зедължителен у нас към тази гозба,много й ходи.Бях тръгнала да правя лодки от тиквички,но чушките взеха преднина :) .
      Прегръдка и от мен,другарче мило и нека е успешна и твоята седмица!

      Изтриване
  2. Интересна идея за пълнене на пипер, Роси. Наистина са като лодчици.
    Прегръдка и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радва ме,че ти допадат чушките ми,Габи,и ти по нашенски им казваш пипер,аз свикнах покрай блога да ги наричам чушки :) .
      Прегръдка и хубава седмица и на теб!

      Изтриване
  3. Страхотен начин на понасяне, Роси! Разкошни са!

    ОтговорИзтриване
  4. Много любимо ястие, представено по невероятно апетитен начин! Ама хич не се и изненадвам, Роси! При теб винаги очаквам нещо точно по мой вкус! Страхотно е! Поздрави от сърце!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люси,наистина често ни се припокриват вкусовете,радвам се,че и този път,благодаря ти!Поздрав най-сърдечен и от мен!

      Изтриване
  5. Отново страхотна идея, Роси и много ми допада -
    изглеждат красиво и ефектно, а са и по мой вкус...
    Благодаря ти, поздрави за теб и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Дианка,топлиш ми душата с толкова комплименти!Хубава седмица и за теб!

      Изтриване
  6. Роси, напоследък имаш един такъв много елегантен стил на поднасяне. По принцип и преди го имаше, но сега някак е различен. Много си ми вдъхновена ти! Разкошно предложение! Честит празник на голямото дете и прекрасен месец юни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честит празник и на твоите двама сладурковци,Кате,къде се губиш?Благодаря ти за комплимента,дано е така,може би имам време да се заиграя с презентациите,затова :) .Прекрасен месец и на твоето семейство!

      Изтриване
  7. Прекрасна рецепта, сътворена по един нов и модерен начин! Открадвам си идеята за оформянето на чушките. Поздрави и усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам да ти е полезна,Теди,открадвай смело,аз вече ти взех идеята за кошничките на свой ред :)
      Поздрави и хубава седмица и на теб!

      Изтриване
  8. Красиви и много вкусни, Роси! Точно по мой вкус! Хубав месец юни!

    ОтговорИзтриване
  9. Толкова е просто това с изразването отгоре...а не всеки път да се чудя как да не ми изтече плънката. Но кой да се сети?! Благодаря ти, Роси! Чудни са станали.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че ще ти е от полза публикацята ми,Албенче,благодаря ти!

      Изтриване
  10. Роси, върна ме в спомените, когато едва чаках семейството на леля да замине на мори и отивах на гости на баба, която оставаше сама. Милата ми баба беше безкрайно добър и скромен човек. Едно от безумно вкусните неща, които ми приготвяше са тези пълнени чушки с извара. Разликата е само, че пълнеше откъм дръжките, и запушваше с тях, след като махнеше семките. Слагаше и чесънче в сместа. Със сирене чушките са ми по-различни, но кашкавалчето бих включила, както и начина на прорязване! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех,Веси,и ти на свой ред ме накара да се върна към детските спомени,че и двете ми баби готвеха страхотно.Поздрави и от мен!

      Изтриване
  11. Много лятно и вкусно, Роси!! И много оригинално приготвено :) запазвам си идеята за изрязването на капачето...
    Прекрасен ден ти желая, мила!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Драго ми е,че ще съм ти полезна,мила!Прекрасен петък и уикенд и много целувки на моите другарчета! :)

      Изтриване
  12. Малее, к'ви са кипри тия чушки! Само за фотосесия са се наредили :)
    Много сладурски изглеждат, Роси, и са ми забавни - малки кипрички. Да ги ям ли, да им се радвам ли :)
    Усмихна ме с тази публикация :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Дари!Много ни харесаха на нас,ще взема пак да направя :) .

      Изтриване