19 февруари 2014 г.

спегети с гъби и сушени домати






Продукти за 2 порции:

200 гр. спагети
200 гр. гъби
5-6 сушени доматчета,мариновани в зехтин
магданоз
2 скилидки чесън
зехтин
млян черен пипер
по желание - лют пипер
за гарниране по желание - настърган пармезан 








 


Приготвяне:

Сварете пастата във вряща подсолена вода.
През това време нарежете сушените домати ,чесъна и гъбите.
Задушете ги в зехтин.
Овкусете соса с щипка сол,млян черен пипер и магданоз.
По желание добавете малко лют пипер.
Прецедете пастата и я прехвърлете при соса.
Хомогенизирайте я добре,задушете я още минутка да се обединят ароматите и поднесете веднага,гарнирана по желание с настърган пармезан.





14 коментара:

  1. Роси, чудна порция спагети поднасяш, много ми допадат! Лека нощ и хубав четвъртък!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз напоследък съм на вълна паста....чудни са, леки и вкусни.!
    Слънчев утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Роси, много вкусно съчетание! И толкова колоритни снимки!
    Хубав четвъртък!

    ОтговорИзтриване
  4. Вкусно и без нищо в повече, Роси чудни спагетки! :)
    Да ви е сладко и хубава вечер ти желая. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасно предложение, Роси,
    идеално съчетание на вкус, аромат и цвят...
    Благодаря за чудесната идея, сърдечни поздрави и успешен ден.

    ОтговорИзтриване
  6. Много апетитно предложение, Роси! И на закуска ми харесва :) бих могла да приема една порция :)
    Много усмивки и хубав четвъртък, другарче мило!

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, че апетитни! У дома могат само със спагети да живеят:)

    ОтговорИзтриване
  8. О, Роси, тази семпла комбинация за спагети ни е от любимите - ароматна, вкусна и аламинутна! Благодаря за подсетката, защото май отдавна не съм се сещала за тях :)
    Хубава и спокойна вечер! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. А, ето това е един от любимите ми варианти за поднасяне на спагети. Но при мен задължително присъства и мащерката :) Чудна порцийка, Роси! Бих й видяла сметката с най-голямо удоволствие :)))
    Хубава вечер, мила!

    ОтговорИзтриване
  10. Пристигам за спагети, нося розе и съм въоръжена с апетит!:) Страхотни са, Роси! Ще започна обаче от сушените доматчета, обожавам ги! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря на всички за вниманието,радвам се,че споделяте същото като моето задоволство от рецептата!
    Пожелавам ви успешен петък! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Обичаме спагети, и по този начин много ми харсва.Имах 2 буркана сушени доматчета в зехтин,но някои се батисаха както се казва.Прибрах ги в хладилника-замръзна зехтина,изкарах ги-започнаха отгоре за се развалят.Не знам дали трябваше да ги стерилизирам?Знаеш ни нещо по въпроса,Роси?
    Приятне ден от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе,моите са купени и издържат доста в хладилника,нямам идея как се съхраняват за дълго,за да не се развалят.Ако искаш постави въпроса във ФБ,знам,че доста дами си ги правят сами и ще ти помогнат.Приятна петъчна вечер,мила!

      Изтриване