17 февруари 2014 г.

3 години Кулинарен еликсир





Днес освен,че е поредното начало на нова седмица е и началото на 4-тата година на Кулинарен еликсир,защото на този ден моето местенце отбелязва три години.





Както и преди,и днес отново ще благодаря  на Мина за инициативата и подкрепата този блог да го има!
Ще благодаря и на всички онези,които ми показвате своето уважение и чувство на взаимност, намирате време не само да надзърнете,но и да ми напишете впечатления,които аз винаги очаквам и много ценя,защото те са ми ориентир как се справям!Радвам се,че заедно отбелязваме празниците и си разменяме хубави пожелания!








Благодаря на всички последователи и приятели тук и в страницата във ФБ за избора да следите моите изяви,това е голяма чест и гордост за мен!
Както знаете,направих страницата през отминалата година и отново разчитах на другарчета в лицето на Пепи и Катето да ми помогнат да се ориентирам в обстановката - благодаря ви,дами!
Бях изключително топло посрещната от всички  там,също и в няколко групи,за което съм много признателна,благодаря ви!

Надявам се и през тази четвърта година да бъдем заедно!







И понеже всеки рожден ден трябва да е придружен с нещо вкусно за почерпка,аз избрах това да бъдат отново любимия лимонов чийзкейк в МВ,който благодарение на Веси е на едно от челните места в класацията на топ-любимите и най-често правени у дома десерти!

Рецепта няма да пиша отново,вече я има в блога ето тук .







Този път освен в керамични купички,изпекох няколко и в силиконови формички - удобно е,но следващия път трябва да внимавам повече и да пека на най-слабата мощност на МВ,защото техните стени са тънки в сравнение с керамичните форми и кремчето става на шупли при по-висока температура.





Разбира се,кремът може да се изпече и във фурната на 160 гр.







44 коментара:

  1. Роси, честита 3- та годинка! Много се радвам че те открих, теб и прекрасното ти местенце! Пожелавам ти много кулинарни вдъхновения, които да продължаваш да споделяш с нас! И още безброй годинки изпълнени с твоите прекрасни рецепти и снимки! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита блогогодинка,Роси! Много кулинарни и не само вдъхновения, щастие и късмет и... до скоро на живо:)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита 3-та годинка, Роси! С пожелание за още много почитатели и последователи! Страхотна си, винаги отзивчива и любезна, готова да помогнеш и споделиш радост и тъга!
    С голяма прегръдка ти пожелавам хубава нова седмица! :*

    ОтговорИзтриване
  4. Този крем стана любим не само на нас, ами и на един приятел на Мише, за когото винаги отделям в кутия :) Живи и здрави да сте с Веси, че ми го показахте!

    Честити 3 годинки на блога, Роси! Пожелавам му още много пъти по 3 да го списваш и пълниш с красоти и вкусни рецепти! Много се радвам, че покрай блоговете се познавам и лично с теб :) и ни пожелавам повече срещи :)
    Прегръдки, мила и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит празник, Роси! Здраве, нестихващо вдъхновение, безброй читатели и успехи пожелавам от сърце! Прегръдка и весел празник! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  7. Ехе, рожден ден се празнува тук :) Всеки път идвам с най-голямо удоволствие в твоето блог местенце, Роси и ти пожелавам все така красиво и стилно да го водиш. Още много години да създаваш и споделяш любими рецепти, за радост и вдъхновение на нас читателите. Десертът и този път е зашеметяващ! Прегръдки, мила!
    П.С. По погрешка пуснах коментар от профила на дъщеря ми :) Изтрих го и се разписвам с моя профил.

    ОтговорИзтриване
  8. Роси, честит рожден ден на блога ти! Нека продължава да ти носи приятни емоции и да ни радваш с кулинарното си вдъхновение!
    Прегръдки и хубаво настроение!

    ОтговорИзтриване
  9. Роси, Честита годишнина на блога! Прекрасно местенце за разходки е при теб! И с пълно доверие си взимам разни рецепти - козунакът със сметана ми е фаворит, както и разни вкусни кремчета, пък и други неща :) Вдъхновение и радост ти желая и през следващите години!
    Поздрави и прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  10. Честита трета годинка на прекрасната ти страничка мила Роси. Винаги с голямо удоволствие се отбивам тук. Уютно и вкусно! А ти си просто прекрасна! :) Честито и да се почерпите и от мен :)

    ОтговорИзтриване
  11. Честит празник, Роси! 3 години са си доста, надявам се все така и занапред да намираш вдъхновение да споделяш в това прекрасно място, че да вдъхновяш и нас :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Роси,Честит трети рожден ден!
    Още дълги години да ни опиваш с този твой елексир!
    Прекрасна си!Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  13. Честита трета годинка, Роси! Аз съм чест гост на твоето местенце, усещам те като сродна душа и ти пожелавам вдъхновение, повече свободно време за вкусното ти и красиво хоби и все така да ни носиш позитивно настроение и страхотни рецепти!

    ОтговорИзтриване
  14. Честит рожден ден на това прекрасно кулинарно място! Роси, освен невероятно вкусните и поднесени с толкова финес ястия, ти и твоят блог сте еквивалент за приятелство, топлина и сърдечност - тези вече изчезващи качества. Пожелавам ти с тях да останеш завинаги в сърцата на многобройните си почитатели!

    ОтговорИзтриване
  15. Роси, честита трета годишнина на блога ти! Много уютно, топло, вкусно е при теб! Научавам много нови и интересни неща, прекрасно илюстрирани със снимки, подробно обяснени!
    Още дълги години да радваш почитателите ти с все така интересни рецепти!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  16. Честит празник, Роси!
    Пожелавам ти още дълги години да си все така вдъхновена и креативна! Продължавай да ни радваш с вкусотиите си и красивите им снимки!
    Огромно благодаря и за Мина!
    Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  17. Честит рожден ден, Роси!
    Няма да се повтарям, че тук се чувствам уютно :)
    А за това прекрасно изкушение трябва да се коригирам
    и да го направя :)
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  18. Честита 3-та годинка, Роси! Пожелавам ти за още много почитатели и последователи и все така и занапред да намираш вдъхновение да споделяш в твоето местенце много нови вкусотии и прекрасни снимки!
    Весела нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  19. Мила Роси,
    Честита блогогодишнина! Благодаря, че те има, че споделяш и се радвам на виртуалното ни приятелство! Винаги ми е приятно и уютно да се отбивам тук, намирам вдъхновение и идеи! Бъди здрава и се радвай на много приятелства! Хубава нова седмица! Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  20. Честит Празник, Роси! С пожелание за много вдъхновение и красиви моменти!

    ОтговорИзтриване
  21. Честит празник и тук, мило другарче!!! Не можеш да си представиш как се гордея, че поне с мъничко съм допринесла да сътвориш това приказно кулинарно кътче, където превъзходният стил, изисканият вкус и ненадминатият ти кулинарен талант ни радват с всяка твоя публикация!!! От сърце желая на Кулинарен еликсир да събира и през следващите поне 300 години кулинарните творения не само на своята създателка, а и на талантливите й последователи в прекрасното ви семейство :)!!!
    Всички силно те прегръщаме и ти желаем много положителни емоции и вдъхновение!!!

    ОтговорИзтриване
  22. Честита поредна блогогодинка, Роси! :) Продължавай да ни радваш с красивите си снимки, да ни вдъхновяваш с еликсира, който ни поднасяш. :) Уникална си, много ми харесва блога ти и ще продължавам да го следя още дъъъълго време! :)
    Почерпвам се с чашка чийз за десерт след вечерята! :)

    ОтговорИзтриване
  23. Ееее,ама много си ви обичам да знаете! :)
    Страшно силно ме трогнахте всички!
    Изчетох всички поздравления отгоре до долу и пак обратно,защото безкрайно много ме стоплиха и усмихнаха!
    Благодаря ви от все сърце! :)

    ОтговорИзтриване
  24. Честито, Роси! Още много пъти по три да празнуваш, още много вдъхновение да намираш и още дълги години да приготвяш вкусотиите за любимите ти хора!
    Много прегръдки от мен.

    ОтговорИзтриване
  25. Честити три годинки на това приказно местенце! Така да ми е вкусно и уютно тук, че откакто го открих Кулинарен еликсир е сред любимите ми блогове. Удоволствие е да се отбивам при теб и с още по-голямо удоволствие опитваме рецептите ти:), които винаги са с отличен резултат. Пожелавам ти от сърце много прекрасни емоции, кулинарни и творчески вдъхновения! С удоволствие се присъединявам към купона и почерпката!

    ОтговорИзтриване
  26. Честитоооооооооооооо !!!! Пак и пак и пак !!!

    ОтговорИзтриване
  27. Роси, честита ти годинка! Ти си неотменна част от нашият малък свят и ние много те обичаме! Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  28. Росиии ... честита трета поредна блогогодинка!
    Желая ти здраве, нестихващо вдъхновение и много почитатели дълги години!
    А аз съм убедена че и тази четвърта годинка ще сме заедно :)
    Слънчев поздрав :)

    ОтговорИзтриване
  29. С пожелание за здраве,нестихващо кулинарно вдъхновение и творческо удовлетворение!
    Честит празник,Роси!

    ОтговорИзтриване
  30. Росинцеее, другарче! Днес сутринта бях на изпит и преди него успях само да надникна при теб, но не ми остана време да ти драсна...
    Та честит рожден ден на прекрасното ти и вкусно местенце! Желая ти да си все така сърдечен човек, който с желание, старание и оригиналност да подхожда към начинанията и все така с вдъхновение да ги споделя. Благодаря ти за всичко! Благодаря ти, че преди година прие да ми гостуваш при моментното ми решение, просто ей така. Ти беше добрата орисница за моето местенце.
    Радвам се много, че те познавам, макар и виртуално. Дано някой ден да не е само чрез компютъра...
    Прегръдки, мило другарче! Желая ти още много по 3. :)

    ОтговорИзтриване
  31. Роси, честита блогогодинка! Хубаво местенце си заформила и винаги много радваш с публикациите си! Винаги има по нещо интересно и вкусно! Успех занапред и нестихващо кулинарно вдъхновение! Да ни покажеш още много вкусотии :)

    ОтговорИзтриване
  32. Идвам късничко,дано е останала почерпка и за мен :))
    Честита трета поредна годинка на прекрасното ти местенце,Роси!
    Продължавай все така да изпълваш блогпространството с красота и вкус!
    Съжалявам,че напоследък не ми остава много време за всичките ми любимки :(
    прегръдки и много положителна енергия ти изпращам!

    ОтговорИзтриване
  33. Честит рожден ден и оттук на страничката ти, Роси! Излиза, че с моята са една зодия 8-) Все така усмихната и креативна да си! Прегръдки от мен :)

    ОтговорИзтриване
  34. Честита годишнина на този вкусен и красив блог! Ето от най-приятните места в мрежта, които посещавам с огромно удоволствие и интерес! Много успех на страничката и разбира се на теб,Роси! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  35. Честит празник на прекрасното ти местенце, Роси,
    благодаря за чудесните идеи и рецепти,
    удоволствието да се насладим на красотата, стила и елегантността, с които ни ги поднасяш...
    Сърдечни поздрави и пожелания за още много, много х3...

    ОтговорИзтриване
  36. Много,много ме трогнахте с всички тези мили пожелания и топли думи!
    Страхотни сте,благодаря ви от сърце и се надявам и занапред да се радвам на вниманието ви !
    За мен е голяма чест да бъда поздравена от толкова много приятели,все отлични кулинари и прекрасни хора!
    Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  37. Роси ,мила,честита 3-та годинка на блога!
    Тук прелива от прекрасни рецепти,които съм пробвала и винаги с отличен резултата-благодаря ти!
    Желая ти все така да си готина,все с такова желание да приготвяш вкусотии и да ни предлагаш все толкова цветно!
    Топли прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
  38. Честити три, Роси! Още много вкусни изкушения и много читатели и почитатели!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  39. Роси, с малко закъснение искам да ти честитя празника и да ти пожелая много здраве и нестихващ ентусиазъм. С удоволствие те посещавам, продължавай все така. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  40. Таня,Лети и Живе,много ви благодаря,дами!
    Вниманието ви към мен ми е особено ценно!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  41. Поздрави , Роска!!!!!!
    Упорито те следвам/почти нелегално/ и това място ми е близко по един прекрасен начин.Знам , че ми прощаваш мълчанието ,има стотици други като мен,продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили,знам,че си тук,макар да не коментираш всеки път,най-малкото,защото отбелязваш всяка изява във ФБ.Важното е,че имам подкрепата ти и че симпатиите ни са взаимни!Липсваш ми в твоето кътче,да знаеш!Прегръдка!

      Изтриване
  42. И от мен, макар и с голямо закъснения, честита годинка на блога. Още много по три да празнуваш, все с този нестихващ кулинарен ентусиазъм. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване