15 ноември 2012 г.

пълнени камби с риба тон





Продукти:

5 камби
2 яйца
1 кутийка от 160 гр. консерва риба тон в зехтин или растително масло
80 гр. сирене Масдам ( или Ементал,може и кашкавал )
1 ч.л. горчица
2 с.л. царевично брашно
магданоз,черен пипер и кориандър








Приготвяне:

Почистете камбите от семето и дръжките,измийте ги и ги подсушете.
Поръсете ги отвътре с мъничко царевично брашно,за да поема влагата от печенето на камбите.
В купичка разбийте яйцата и горчицата с вилица.
Добавете рибата тон като предварително отцедите половината зехтин и оставите в сместа 2 с.л. от него,настърганото сирене,магданоза,кориандъра,черния пипер, и накрая сложете царевичното брашно.
Разбъркайте,ако има нужда посолете и напълнете камбите.




             Изпечете ги в загрята на 190 гр. фурна за около 30 мин.




23 коментара:

  1. Мхм, трогната съм, Роси! Предлагаш вече солени изкушения (че и с рибка!) и мога да дишам по-спокойно, вместо да въздишам по поредния ти сладкиш. Без никакво значение от колко време те чака да го публикуваш :)
    Чудни камби! Особено така запечени отгоре, с коричката.....
    Мечта!
    Лека нощ и хубаво утре, другарче мило!

    ОтговорИзтриване

  2. Прекрасни камби, прекрасна рецепта, прекрасно изпълнение, мила Роси. Мога само да си представя, колко е вкусно всичко. А за снимките нямам думи, перфектни. Комплименти!!!

    Прегръдки, мила Роси, една чудесна вечер и един весел петък утре! ♥ ♥ ♥

    ОтговорИзтриване
  3. Роска, страхотна идея, много апетитни камбички!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Ухааа , чудни камбички ! Непременно ще ги направя ,Роси ! Трепач -рецепта и най - важното ще се хареса в къщи :) !
    С прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  5. Ах чудни, много интересна идея, мисля да пробвам :)) Ние днес за вечеря ядохме но камбите напълних с тривиалните яйца със сирене :))
    Прегръдки и усмивки Роска :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много апетитно! И с тези красиви снимки - имам чувството, че ако се пресегна, мога да си взема една камба! :)
    Роси, поздравления за поредната вкусотия и сърдечни прегръдки

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни камбички, Роси! Много апетитни с тази препечена коричка.
    Поздравления и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Много симпатични и апетитни са станали камбите ,Роси!
    Хареса ми нетрадиционната плънката ,чудесна идея!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  9. Интересна плънка. Не ми е хрумвало да експериментирам по този начин.


    Хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  10. Роси, много ми допадна идеята. Страхотно предложение!

    ОтговорИзтриване
  11. Много оригинална рецепта, Роси! Погъделичка любопитството ми с нея :) Благодаря ти и хубав, усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  12. Момичета,благодаря ви,надявам се да допаднат и на вас тези камбенца!
    Рибката се усеща деликатно,не доминира.

    С пожелание за много уютна петъчна вечер!

    ОтговорИзтриване
  13. Изглеждат много апетитни и обещават да са уникално вкусни, Роси! :)

    ОтговорИзтриване
  14. Неустоими си ги направила, Роси!
    Казвала съм колко обичам риба тон, но не съм казвала как се запасявам с кашонче консерви, за всеки случай ;) А сега кашончето е празно... и ти така ме блазниш, че усещам устата си пълна със слюнка! О, веднага си придърпвам последната чинийка, с двете красавици! :))
    Приятна, петъчна вечер, мила!

    ОтговорИзтриване
  15. Дори не ми беше минавало хрумвало за такава комбинация...обаче тъй като много уважавам тази рибка, а и знам, че в комбинация с точно туй сиренце е страхотна - ще трябва да я вместя някъде в менюто скоро...само да намеря камби - миньони (-:
    Хубав уикенд, Роси!

    ОтговорИзтриване
  16. Аз съм фен на камбите вече - тотален! Какъв пълнеж, Роси, не ми е минавало през ума изобщо да ги напъхам тези обичани от мен продукти в тези сладки камбета! Ей, уникална си! То едно е предложението днес, ама е като за три! Прегрщам те и ти пожелавам приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. "Прегръщам" да се поправя!:) че си обърках граматиката:):):)

      Изтриване
  17. Много интересна комбинация, Роси! Никак не ми е хрумвала:) Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  18. Чудесна рецепта, интересна комбинация!Снимките са прелестни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  19. Много ви благодаря на всички за комплиментите,радвам се,че ви допада идеята за подобена плънка!А камбите не са никак мини по размер,нормални са,даже съм гледала да избера по-големички да стават за пълнене.Има все още на пазара,затова на който му е интересен вкуса - да му е сладко!

    Хубава петъчна вечер на всички!

    ОтговорИзтриване
  20. Роси, да си призная странна ми е тази комбинация, но съм похапвала твои неща и ти имам доверие- ще изпробвам и това.
    прегръдки!

    P.S.
    Радвам се, че мога вече да пиша на български!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми се струваше странна,но ми хареса,надявам се да ти допадне и на теб!
      Не знам защо,но много натрапчиво ми се върти в главата,че гледах някъде нещо подобно,и все си мисля,че бе при Еми Таракчиева,обаче специално търсих в блога й,за да сложа тук линк,ако съвпадат рецептите,но не я открих.
      Дали пък не беше плънка за някакви кошнички като банички....не мога да съм категорична,ако открия от къде точно ме споходи идеята непременно ще го отразя.

      А защо до сега не си можла да пишеш на български и за моя блог ли се отнася или....?

      Изтриване
  21. Роси, щом е с риба тон, вярвам че е вкусно!Изглеждат срашно апетитни!
    Поздрав и благодарност за споделеното!

    ОтговорИзтриване