24 ноември 2012 г.

баница с тиквички



    
Когато преди някоко месеца публикувах баницата на Надето отбелязах в коментарите,че би била чудесна и в постен вариант (само със зеленчуци и сирена) и че точно така ще я направя във второто й издание :) ,което ви представям днес .






Продукти:

1 пакет фини кори за баница от 400 гр.
60 гр. масло
2 яйца
1 пакетче сирене крема
2 -3 домата
1 голяма тиквичка
250 гр. кашкавал
150 гр. краве сирене
2-3 триъгълничета топено сирене

шарена сол,риган,магданоз,сол,черен пипер






Приготвяне:

Разтопете маслото.
Нарежете доматите и тиквичката на тънки шайби,кашкавала настържете.
Разбийте яйцата с крема сиренето,подправете с малко черен пипер.
Застелете тавичка с хартия за печене,намажете я с малко масло.
Намажете  първата кора с масло и я прегънете на две.
Сложете я на дъното на тавичката.Намажете и прегънете по същия начин още две кори и ги подредете върху първата.
Така ще получите 6 пласта от три прегънати на две кори.






     Намажете с 2-3 с.л. от яйчената смес.





Наредете за първи пласт  шайби тиквичка, настърган кашкавал,малко солчица и магданоз /или копър/.





Следват още две кори,намазани с масло и прегънати на две.





Намажете ги и тях с няколко лъжици от яйчената смес.
Следващият ред е с шайби домат,натрошено краве сирене,парченца топено сирене ,магданоз,риган и шарена сол.





Редувате по същия начин,докато изчерпите продуктите.
Завършвате с две кори,прегънати на две и намазани с масло.





Печете баницата в загрята на 200 гр. фурна около 20 мин.,долен реотан с вентилатор.
Извадете тавичката,поръсете настърган кашкавал, магданоз и риган, и върнете тавичката във фурната,изключете я.
От топлината й кашкавалът ще се разтопи.


30 коментара:

  1. Пак си наредила много богата баница,Роси!С толкова много сирена няма начин да не е вкусно!Поздрави и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Е, не е истина, няма да повярваш, точно преди минути търсих една рецепта в едно списание, на което отгоре съм записала бележка с неща, които са ми харесали и едно от нещата е какво мислиш Баница с тиквички, сега отварям компа и какво да видя Дежавю, много се смях! Прекрасно изглежда! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Опасна си Роска, е това е фантастична идея, чак ме е яд как досега не ми е хрумвало! Много вкусна и красива баница, поздравления за идеята!
    Целувам те и ти желая чудна неделя Роси :)

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, не спираш да ме изненадваш с добри идеи;) Тази много ми допада и само да се навия да я направя, ще съм предоволна;)С тиквички ще е върха!
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, каква баница, Роси! Чудесна идея! :) Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Превъзходна баница, Роси!

    Толкова е привличаща и неустоима, че ми се иска да си взема през монитора. А снимките ти са мечта!

    Прегръдки, Роси и един прекрасен weekend пожелават Veneta & Co на теб и семейството ти!

    ОтговорИзтриване
  7. Роси, пак си измислила нещо много интересно и богато на вкус!
    Както винаги - много апетитни снимки!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Еликсирче, много хубава и апетитна баница. Изглежда чудесно!

    ОтговорИзтриване
  9. Ама то не било само с тиквички... истинско вълшебство - богато, апетитно, просто неустоимо! И снимките... да ги изядеш! Много ми хареса всичко, Роси!
    Поздрави и хубаво настроение, в днешния неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Олеее...постна била?Постна но богата и неустоима, че и тиквички има в нея!
    Роси, много апетитна публикация!
    Хубав неделен ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  11. Точно за закуска, грабвам си едно парче от този разкош, Роси! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Колоритна и много вкусна изглежда баницата Роси.
    Взимам си парченце за закуска:)
    Прегръдки*)

    ОтговорИзтриване
  13. Роси,разкошна, неустоима е тази баница!
    Хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Роси, прекрасна баница! Взимам си едно парчене за закуска.

    ОтговорИзтриване
  15. Роси, а за мен едно парченце ѕа следобедна закуска!Много интересна баничка!А снимките ти,чудни!

    ОтговорИзтриване
  16. Чудесна е, Роси!
    Постният вариант е за предпочитане за мен!
    Прегръдка и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  17. Разкошна е! Много оригинална и много вкусно изглеждаща, да не забравяме и лесна :)
    Прегръдки и много усмивки, Роси :)

    ОтговорИзтриване
  18. Ох, Роси, прекрасно изглежда. Ще я направя веднага след постите. Умирам за сирена и зеленчуци, дано се получи със замразени тиквички. Мисля, че до Нова година ще се търкалям, само си набелязвам страхотни рецепти за след Коледа :) Хубава неделя от мен!

    ОтговорИзтриване
  19. Както винаги апетитно,сочно и много вкусно предложение!
    Баницата е чудна,Роси!
    Поздравявам те сърдечно за прекрасните идеи!
    Хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  20. Роси, много апетитна баница! И как се е разлистилаа... разкош!

    ОтговорИзтриване
  21. Роси, и второто издание много ми допада, ако има още издания давай, абонирам се за всичките! Много вкусна и интересна баничка, браво! Прекрасна неделна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
  22. Ей зарече се и я направи постна тая баница :)
    Мислех, че ще пропуснеш.
    Чудна изглежда обаче, Роси!
    Със сигурност няма да направя, ако искам да се порадвам още на живота си тук, че току виж баща и дъщеря се сговорили да ми извадят чехличките пред пътната врата :) но не ми пречи да се порадвам на твоята. Че и да опитам, само да ми падне :)
    Лека нощ, мила Роси и хубава нова седмица да ти бъде!

    ОтговорИзтриване
  23. Благодаря ви за похвалните думи,момичета,с тях седмицата ще стартира много положително!

    Пожелавам и на вас спорна,успешна,слънчева и изпълнена с настроение седмица!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  24. Роси, интересна богата баница, пък щом има от любимите тиквички, непременно ще я пробвам. Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  25. Лелее, ама тя много богата тая баница, Роси! Изкусителка такава! Нямаш стигане, да знаеш :) Абе, толкова ми допада твоята кухня, че ми се иска всичко да опитвам, а ако се поддам на всяко твое изкушения, 100 кила ще стана! Разкошна баница! Браво!

    ОтговорИзтриване
  26. Е, много е апетитна и както съм гладна вече....!
    Спорна и усмихната седмица!
    мария

    ОтговорИзтриване
  27. И аз пробвах баница с тиквички-хареса ми.Но твоята е по-богата,Роси...
    Приятне ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  28. Роси, чудесна е и тази постна баница! Сигурна съм, че ще ни хареса толкова, колкото и вариантът с месце. А снимките са толкова апетитни, че ще ги сънувам!
    Спокойна и уютна вечер ти желая, мила!

    ОтговорИзтриване
  29. Иглика,Ирма,Мария,Живе и Мариета,благодаря ви за похвалите и вниманието!

    ОтговорИзтриване