4 януари 2014 г.

Бананови бисквити с микс от сушени плодове








Когато преди Коледа другите правеха бисквити,аз правех торти и тортички за именни и рождени дни.
И сега наваксвам с бисквитите. :)
А преждепубликуваните с банан и шоколад толкова ни харесаха,че когато трябваше да направя нещо сладичко за едно гостуване,отново избрах тяхната рецепта.





         За разнообразие този път сложих микс от сушени плодове.






Бисквитките съм подредила в много стилен стъклен поднос,ръчна изработка,целия обточен с наниз от стъклени топченца като перлена огърлица.






Това е другия очарователен коледен подарък,за който ви говорех и за който най-сърдечно искам да благодаря на Мина!
Белият месал под подноса също ми е скъп спомен от нея и го използвам много често.









Продукти:


1 голямо яйце

130 гр. масло

300 гр. брашно

1 банан

150 гр. захар

1 п. бурбонска ванилова захар

½ п. бакпулвер

80 гр. нарязани сушени плодове-микс

1 с.л. тъмен ром








Приготвяне:


Накиснете нарязаните сушени плодове в рома за 30 мин..

Разбийте мекото масло със захарта.

Добавете яйцето и намачкания банан и отново разбийте.

Смесете брашното,ваниловата захар и бакпулвера.

Прибавете ги към маслената смес,разбъркайте.

Накрая хомогенизирайте заедно със сушените плодове.

Покрийте сместа за бисквитите с прозрачно фолио.

Приберете купата за 2 часа в хладилника да стегне.

Оформете бисквитите на топчета с намаслени ръце или направо с лъжичка направете купчинки на разстояние 3 см.

Изпечете бисквитите в загрята на 180 гр. Фурна за 15 мин.





17 коментара:

  1. Много обичам такива бисквитки, Роси, с лъжицата, или на груби топчета и само след час са готови изпечени. Дръпвам си една за кафето :)
    И подаръците ти са много хубави. И те поздравявам, че всеки път намираш повод и начин да ги покажеш, а аз така си ги ползвам някои, без да се сетя да благодаря и в публичното пространство. Ето, едно пиле мляко, инспирирано от теб и Мина, го сервирах в твоя поднос, много се впечатлиха децата - точно за нещо такова голямо мръвчесто е :)
    Прегръдки, мила с пожелания за хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,че ми сподели,Пепи,страшно се радвам,че идеята с която съм го избирала работи точно в тази насока и че ти е полезен!
      В тази връзка ще споделя,че помня всяко едно нещо от кого ми е и като си отворя шкафа със снимачния декор :) и започна да умувам в кое ще стои най-добре съответното нещо и винаги си казвам подноса на този,или виличките на онзи,т.е. всеки път си спомням мислено за човека,от когото ми е скъп дар.Дори и онези неща,които са били за хапване и вече ги няма,не съм забравила вкуса им и жеста да ги получа,изобщо това са ми едни от най-най-милите спомени и чувства,свързани с блогването.

      Прегръдки и от мен,мило другарче! :)

      Изтриване
  2. Роси, май при теб празниците продължават. Една или две за следобедното кафе, ще са чудесна добавка за мен. А на теб, честит подаръци и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  3. Роси, от сърце се радвам за успехите ти, а по-мили от тези, споделени с добри хора, едва ли има. :) Да ти е честит и този подарък! :)
    Взимам си едно банананово ухание от твоите и ти желая прекрасна вечер, мило другарче! :))

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни подаръци, и нови вкусотии при теб, Роси! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Роси, разбирам защо си избрала тези бисквитки. Много вкусно ми звучат и ще ги пробвам.Подаръците ти са много хубави и съм сигурна че са изпълнили предназначението си - да ти донесат много положителни емоций!

    ОтговорИзтриване
  6. Роси, чудесен вариант на празничните бисквитки! Прекрасни подаръци и е хубаво, когато има поводи , за да се използват!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни са, със сигурност ще се оценят вкъщи високо! Имат страхотен златист цвят и предполагам чудесен вкус и дъх на банан :)

    Хубава неделя, Роси!

    ОтговорИзтриване
  8. Невероятни са и сладките, и снимките, Роси! Топла прегръдка! ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Много е изящен, Роси! Всяко топченце, всяка стъклена перличка, какъв скъпоценен наниз! Страхотни са и бисквитките, новият вариант също ми допада много. Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  10. О, Роси, чудесни бисквитки!
    Чудесни подаръци имаш и виждам, че ти носят много прекрасни емоции! Да са ти честити и да те вдъхновяват за още вкусотии!
    Чудесен начин за изказване на благодарност и радост си намерила!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  11. Ммм, чуден поднос си имаш, Роси ;) със здраве да си го ползваш и все такива вдъхновяващи лакомства да ни показваш в него!!! И как само му отиват тия чудни бисквитки!! непременно ще се пробват - ама ти си знаеш каква изкусителка си :)
    Прегръдки, мила и хубави почивни дни ви желая!!!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря на всички за вниманието,комлиментите и поздравите!
    Мина,вече имам цяла колекция от прекрасни подноси от теб и повярвай ми,всеки път като посегна към някой от тях и си казвам-односа на Мина.Много ,много ти благодаря!Хиляди прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. здравейте, пиша ви по повод стъклената подложна чиния, от мн време издирвам продажбата й но не откривам никаква информация - дори и в нета. Дали случайно бихте ми казали от къде е закупена или производител/ вносител.

      Поздрави , преслава

      Изтриване
    2. Здравейте,Преслава!
      Копирам това,което ми сподели Мина,специално относно вашето запитване:
      " имат магазини на Раковска - близо до Графа, на Фритьоф Нансен - близо до НДК и в the mall - аз го взех на времето от Раковска... "
      Дано това ви е ориентирало достатъчно.

      Изтриване
  13. здравейте, пиша ви по повод подноса. От дълго време се опитвам да намеря магазин в който се предлага това уникално изделие, но не намирам. Може ли да попитате от къде е закупен. Предварително благодаря

    ОтговорИзтриване