24 януари 2014 г.

бърз млечен крем с бишкоти и конфитюр





 

Този крем се явява  вариант на млечния сладкиш,но порциониран в чаши - изключително бърз,лесен и вкусен десерт, подходящ за гости или ако ви се хапва нещо сладко на момента .








Продукти за 6 чаши :

за крема:
1 кутийка от 175 гр. Филаделфия натурална или лайт
200 гр. квасена сметана
400 гр. био кисело мляко ( или някаква предпочитана марка )
250 гр. цедено кисело мляко
пудра захар на вкус
ванилия
настъргана портокалова кора

150 мл. прясно мляко ( за бишкотите,ако ще консумирате крема веднага )
12 броя бишкоти (става и с бисквити,но да не са дебели,няма да е вкусно с тях )

конфитюр от пъпеш или друг вид 







Приготвяне:

За крема : в купа сложете сметаната ,филаделфията,ванилията,кората от портокала и пудра захар ( или мед ) и разбъркайте с шпатула на гладък крем.Не ви е нужен миксер.
Към тях прибавете киселото и цеденото мляко и отново обединете.

За експресна консумация затоплете леко прясното мляко и топвайте в него за кратко всяка бишкота.
Ако крема ще отлежава в хладилника, бишкотите ще имат време да се напоят от млечната смес и не е необходимо предварително да ги сиропирате в прясно мляко.
Ако купите ви ,в които ще порционирате крема побират цяла бишкота ги поставяте  на дъното със захарта надолу ( за да може да попиват влагата от крема от неозахарената страна ).
Ако чашката е по-тясна - счупвате бишкотата на две.
Редите ред бишкоти,ред крем,поливате със сладко.Пак бишкоти,крем и завършвате със сладко.







Моето пъпешово сладко въпреки фикса остана доста рядко и беше идеално без да го разреждам.
Ако използвате по-гъсто желе можете да го затоплите и разредите с мъничко водичка,а ако искате сложете си го както си е .






Дето се казва - нищо ново под слънцето,но пък у нас бързите и лесни рецепти са на почит.
На 6-те чашки им се видя дъното почти толкова бързо,колкото ми отне време да ги напълня и снимам :) .




25 коментара:

  1. Роси,много обичам комбинацията крема сирене с заквасена сметана! Сигурна съм че това кремче много ще ми легне на сърцето! Целувки и хубава събота и неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Сладък завършек на петъчната вечер, супер е кремчето, Роси!
    Хубави почивни дни! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  3. На мен винаги ми се хапва нещо сладичко на момента;) Затова и ще почакам до утрешния момент, че днес укъснях и ще си го приготвя- само за мен и за кеф;) Прегръдка, Роси и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесно кремче, Роси! И у нас сме на вълна такива и за утре пак имам твърдо намерение да правя :) като се започне.. едно и също е до втръсване, знаеш :)
    Вземам си лъжичка и се нареждам при твоите, все ще има чашка за мен :)
    Прегръдка, мила и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасно е! Сега ми е късничко за десерт, но за утре ти отмъквам една чашка, Роси :)
    И момчетата искаха кремче, но аз съм инат - сервирах им портокали. Утре ще ги зарадвам с нещо такова.
    Красив, снежен и усмихнат уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. И у нас, и у нас... Не знам обаче кога ще се науча да не гледам кулинарни блогове късно вечер, когато храната е със знак "забранено"...
    Роси, кремчето ти е чудесно, да знаеш! И снимките така хубаво го представят... Винаги съм харесвала комбинацита на тези цветове - синьо и жълто/оранжево. Сега още по-апетитно ми изглежда...
    Ох, лягам и ще има да сънувам Росини кремчета. :) Прегръдки, Роси! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Щом ми се прииска нещо креместо, винаги надниквам в твоето местенце, Роси :) Обичам такива бързи рецепти, а и ти си го поднесла по толкова примамлив и апетитен начин, че не мога да не го пожелая :)
    Поздрави и прегръдки! Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  8. Ох, Роси, крем, пък с филаделфия, пък сладко от пъпеш, само да се облизвам пред монитора! Прекрасно е! Поздрави, хубава събота!

    ОтговорИзтриване
  9. Магиосница си, Роси! И у нас тези бързи и вкусни десертчета са на почит!

    ОтговорИзтриване
  10. Роси, много апетитно кремче.
    Взимам си лъжичка :)
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  11. Много ти обичам ей тия бързи, незаробващи в кухнята идейки, които и винаги се оказват супер вкусни и приятни...Най-вероятно пъпешовото сладко ще го заменя с нещо - първо, защото нямам и след това, защото с това плодче нещо не можах да се сприятеля през годините, но при всички случаи ще пробвам кремчето...Хубав и усмихнат уикенд, Роси!

    ОтговорИзтриване
  12. Олеле това ще е Фантазия! Много обичам такива свежи кремчета, страхотно е това! Прегръдки, Роси и прекрасни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  13. Бързо, лесно, вкусно и фотогенично! :) Чудно десертче, Роси!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  14. Роси, страхотен десерт, апетитно поднесен! Много свежест лъха от снимките!
    Спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  15. Роси, мноого вкусно ми звучи това бързо кремче! И ароматно и с чудесна текстура! Чудесна глезотийка за неделя!

    ОтговорИзтриване
  16. Апетитен десерт! Комбинацията е изцяло по вкуса ми, Роси. :)

    ОтговорИзтриване
  17. Лек и много вкусен обещава да е този краси десерт Роси! Целувки*)

    ОтговорИзтриване
  18. Роси, страхотен и сигурна съм много вкусен. Красиви снимки. Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  19. Разкошен и поднесен, както винаги с много финес! :)

    ОтговорИзтриване
  20. Много си падам по кремчета. Такава компилация не съм си правила и ме заинтригува. А и тези апетитни снимки! Какъв ли вкус има с пъпешовото сладко?! :)
    Усмихната седмица от мен, Роси :)

    ОтговорИзтриване
  21. Мерси,мерси,мерси....на всички за настроението,което ми донесоха комплиментите и вниманието ви!

    Диде,обичам да готвя,но не обичам деня ми да мине само в това,затова бързите рецепти са лайт-мотив и при мен.

    Тики,сладкото от пъпеш става с разкошен аромат,но понеже фикса ми дойде малко и се получи като плодов сос.

    Много успешна и безаварийна седмица на всички ви!

    ОтговорИзтриване
  22. Роси, толкова свежо предложение - и като визия и като вкус, мноого ми допадат кремчетата ти. Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  23. Здравейте Роси :) имате страхотни рецепти, много добре описани е страхотно изглеждащи с щипка-две гурме привкус. Поздравления!!!! Отдавна търся такъв помощник :) Продължавайте в същия дух. От днес съм последовагел и запретвам ръкави да пробвам рецепта по рецепта всички вкусогиики :))))

    ОтговорИзтриване
  24. Да ви призная,понякога хич не ми се продължава и губя желание за снимки и публикации,обаче точно такива коментари мощно ми връщат музата обратно :) ,благодаря ви сърдечно за високата оценка!Надявам се да останете доволна от онова,което ще опитате,да ви е сладко!Поздрави!

    ОтговорИзтриване