9 януари 2014 г.

айсберг салата с цвекло и сирене

 







Тази салата ми стана топ-любима през настоящия есенно-зимен сезон.
Основните участници в композицията са първите три продукта-айсберг,сварено или мариновано цвекло и натрошено сирене.
Останалите изброени продукти участват в различни варианти според наличностите и настроението. :)








Не си правя труда да обработвам сурово цвекло,купувам си готово сварено,чудесно е.
Всъщност тази салата може да се приготвя целогодишно,защото когато няма от  вареното цвекло по магазините (както ми се случва напоследък),
за сметка на това винаги има мариновано.
Даже последния път в Кауфланд си харесах едни бурканчета с малки бейбита мариновано цвекло,точно те позират в настоящите снимки.






 


Основни продукти:

салата айсберг или зелена салата
сварено или мариновано цвекло от консерва
натрошено краве сирене

избор от допълнителни продукти за по-богат вкус:

настъргани моркови
репички
пресен лук
сварено яйце
краставица
чери доматки 
бейби рукола
бейби спанак

дресинг: 

сол,зехтин или олио от гроздови семки ,бял винен оцет и прясно смлени черен и розов пипер ,понякога поръсвам и копър 







19 коментара:

  1. за мен със сирене, моля :)
    Нищо, че вечерята мина, на салата с айсберг (и то такава пръста) не мога да устоя!
    Много апетитна, другарче мило!

    ОтговорИзтриване
  2. Пепи,и за мен със сирене :) ,за някои може би ще е странно това сирене при айсберг,обаче на мен така страхотно ми се връзва,че не го пропускам.Като си направя една такава салата и не ми трябва ни обяд,ни вечеря :) .
    Лека нощ,Пепи и хубав петък ти пожелавам! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Това е една от любимите ми комбинации за зимна салата. Изглежда и си я подредила перфектно, Роси!
    Неустоима е!

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, стомахът ми надава рев след салатата ти... Ох, прекрасна е, точно по мой вкус - с всичко и със сиренце! :) Бягам, че няма да мога да спя после... :)
    Прегръдки, другарче мило! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много харесвам такава комбинация. С удоволствие бих хапнала и в по-големи количества! :)

    ОтговорИзтриване
  6. И за закуска няма да откажа от това бижу, Роси! Вкусно, цветно, вкусно. Прегръдка! ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Изглежда неустоимо,Роси! Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  8. Ирма,Гери,Дани,Еви и Траяна,радвам се,че допада и на вас!
    Прекрасен петък с много слънце и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  9. Роси, чудесна салата. Много вкусове, всичките любими. Изкусителка си. Усмихнат де ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти,Танче,хубави почивни дни ти пожелавам на свой ред!

      Изтриване
  10. Искам само да попитам ти мен предвиди ли ме тук? :))) Ох, обожавам такива салатки, чудна ми се вижда тази! Ще взема да купувам готово сварено цвекло, че иначе все се спирам заради разправията по приготвянето му, а иначе пък си го обичам. Прегръдки, Еликсирче сладко!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ти призная,Кате,не съм,сам сама си я унищожавам една такава порция :) ,но ако има нещо допълнително става и за двама :) .Напоследък не откривам от свареното цвекло в прозрачните пликове,а е отлично,и затова замествам с мариновано,но и то е чудесно.Прегръдки и от мен и хубава вечер,Кате!

      Изтриване
  11. Така, така...след многото сладкиши по празниците, сега ще рупаме салати, нали....? чудесна е твоята, и с много екстри!
    С усмивка
    мария

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какво си говориш,Мария,ще рупаме и то бая,защото не отиват на добре нещата :)) .
      Поздрав и от мен и хубав уикенд!

      Изтриване
  12. Приказна е, Роси - и много любима комбинация!!! Явно мислим на доста сходни честоти :) приготвям я с айсберг, цвекло ябълка :) да, ябълка - за ужас на сина ми, и сирене - божествена е, но все не се дорежда до фотосесия...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О,ябълката хич даже не ме изненадва,тя си е съвсем в реда на нещата към цвеклото,но децата ни и двете са трудна картинка,сто хиляди работи не ядат,за ужас на майките си кулинарки :) .
      И моята много пъти не е стигала до фотото,но наскоро специално се заех да я направя през деня,за да я щракна за блога.
      Тази вечер пак направих. :)
      Пожелавам много ползотворен уикенд на тримца ви! :)

      Изтриване
  13. Вкусна комбинация, пък с тези добавки си става за една перфектна лека вечеря!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  14. Точно така,Инче,прегръдка и от мен!

    ОтговорИзтриване