7 юни 2015 г.

салата с рукола,бял боб и риба тон





Продукти:

рукола
200 гр. сварен бял боб от консерва
консерва риба тон в зехтин
прясно изцеден лимонов сок
1-2 стръка пресен лук или 1 глава червен кромид
шепа нарязан магданоз
сол и млян черен пипер
чери доматки







Приготвяне:

Отцедете белия боб .
Поставете го в купа заедно с отцедената риба тон,нарязаните магданоз и пресен лук и лимоновия сок.
Полейте ги с малко от зехтина на рибата тон и разбъркайте внимателно.
В салатена чиния направете канапе от руколата.
Отгоре сипете в средата размесените боб,риба тон и зелении.
Подредете околовръст разполовени чери домати.
Посолете леко,поръсете млян черен пипер и полейте салатата с финални струйки зехтин и лимонов сок.





9 коментара:

  1. Много апетитна салатка, Роси! Единствено бих пропуснала руколата (нещо не се разбрахме с нея), но комбинацията от боб и риба не съм я опитвала (макар че е доста популярна) и ще си запиша идеята за бъдещи опити. :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Светле,и аз по принцип не съм особено голям фен на руколата,но тази от Лидъл беше много свежа и между другото се оказа и без горчивина,хареса ми.А иначе,да,права си,често в менюто на заведенията присъства салата с бял боб,риба тон и домати,не бях си поръчвала,но реших у дома да опитам и ми допадна.Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  2. Чудесна салатка, Роси! Със сигурност ще се хареса на моите човеци и тези дни ще разнообразя, благодаря за идеята :)
    Прегръдка за теб другарче мило и хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам,когато ти допадне нещо от моите предложения,Пепи,дано им се хареса и да ви е сладко на всички!Освен това все повече взех да харесвам суровия магданоз и изобщо...предразсъдаците ми отпадат един по един,сега съм наумила да си направя и Табуле.
      Прегръдка голяма от мен и лека нова седмица,мила!

      Изтриване
  3. Много обичаме салата с риба и боб, Роси! Дори днес имаме рибна, но с авокадо.
    Чудесна е твоята, обещаващо вкусна, а снимките примамливо апетитни - да огладнее човек отново! :)
    Хубав неделен ден ти пожелавам, мила! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирме,благодаря за вниманието и комплиментите!
      Хубав неделен ден и на теб,скъпа!

      Изтриване
  4. Роси, отново прекрасно предложение! Аз никога не съм комбинирала риба с боб, а звучи примамливо вкусно. Рукола и домати обичам, а магданоз обожавам. Слънчева и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно предложение, Роси! Много ми допада съчетанието на продуктите!
    Желая ти много хубава и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Поръчвам за обяд, моля! :))) Росинка, великолепна е тази салатка. Аз такава комбинация не съм пробвала, но не ми пречи да съм убедена, че много ще ми хареса:). Прегръдки!

    ОтговорИзтриване